אפס סובלנות לאלימות במגרשי ספורט

אוהדי כדורגל תקפו והשליכו חפצים ופצעו שוטרים שנזקקו לטיפול רפואי. בתום משחק הכדורגל אתמול בסמי עופר - 3 חשודים בהפרת סדר ותקיפת שוטרים נעצרו והועברו לחקירה. 3 שוטרים נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי

כוחות משטרה של מחוז חוף פעלו בראשון לאבטחה ושמירת הסדר באיצטדיון סמי עופר בחיפה לפני, במהלך ולאחר משחק הכדורגל שנערך במקום.

לקראת סיום המשחק, נצפה חשוד ביציע של אוהדי מכבי חיפה מצית כובע משטרה, עם סיום המשחק עצרו השוטרים את החשוד ובמהלך ביצוע המעצר הותקפו שוטרים ביציע האוהדים על ידי מספר חשודים תוך יריקות והשלכת חפצים לעברם. כתוצאה מכך, נפצעו 3 שוטרים ופונו לקבלת טיפול רפואי.

בתוך כך, נעצרו 2 חשודים (18,20) בחשד להפרת הסדר הציבורי ותקיפת שוטרים בתחומי האצטדיון אשר הועברו לחקירה שבסיומ הנכלאו. נעצר חשוד קטין נוסף בחשד לתקיפת שוטרים, לאחר חקירה שוחרר בתנאים מגבילים של הרחקה ממגרשי הספורט לתקופה של 30 ימים.

בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות תבקש המשטרה מביהמ"ש השלום בחיפה להאריך את מעצרם של 2 הבגירים.

משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את ביזוי השוטרים ואת הפגיעה הפיזית בהם באלימות חמורה שהובילה לפציעתם של שוטרים. כל מי שיפגע פיזית בשוטרים יטופל במלוא החומרה ואנו נפעל למצות את הדין עם המעורבים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות