צו השעה: אישור מהיר לבניית ממ"ד פרטי במבנים עד שתי קומות או ליחידת דיור צמודת קרקע בקריית ביאליק

מינהל התכנון בשיתוף פיקוד העורף אשרו תקנות תכנון ובנייה ולפיהן יינתן פטור מהיתר בנייה לצורך הקמת ממ"ד בדירות המצויות במבנים עד שתי קומות או ליחידת דיור צמודת קרקע. ראש עיריית קריית ביאליק הורה לעזור לתושבים להאיץ את ההליכים


במטרה לצמצם את פערי המיגון ברחבי הארץ גיבשו מינהל התכנון בשיתוף פיקוד העורף תקנות תכנון ובנייה ולפיהן יינתן פטור מהיתר בנייה לצורך הקמת ממ"ד בדירות המצויות במבנים עד שתי קומות או ליחידת דיור צמודת קרקע.
מתן הפטור אושר במסגרת הוראת שעה אשר תהיה בתוקף שנה מיום אישורה. ראש העיר, אלי דוקורסקי סיכם עם סגנו וממלא מקומו ויו״ר הועדה המקומית לתכנון ובניה קריות, יוסי אזריאל, כי עיריית קריית ביאליק והוועדה המקומית יסייעו ככל הניתן לזירוז ההליכים.

בקשות ייבחנו על ידי פיקוד העורף תוך פרק זמן שלא יעלה על 14 ימים סה"כ . האחריות על בניית הממ"ד בהתאם לנספח המיגון שאושר ונחתם על ידי פיקוד העורף, יחולו על תושבי העיר מבקשי האישור.

להגשת הבקשה בפיקוד העורף:
https://bit.ly/46MwNir

לדיווח במנהל התכנון:
https://bit.ly/45QddAy

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות