ערב גיבוש ל 120 עובדות נעמ"ת חיפה והקריות

העובדות נהנו מארוחת ערב עשירה במתחם ה V.I.P, הרמו כוסית לחג וצפו בסרט המבוסס על סיפור חייה של איימי וויינהאוס

במסגרת פעילותה הענפה של הסתדרות מרחב חיפה בהנהגתו של יו"ר המרחב מר משה מזרחי ומחזיקת תיק נעמ"ת בחיפה הגב' שירלי יונג, התקיים ערב גיבוש לעובדות נעמ"ת ביס פלאנט חיפה.

העובדות נהנו מארוחת ערב עשירה במתחם ה V.I.P, הרמו כוסית לחג וצפו בסרט של איימי ויינהאוס, המבוסס על סיפור חייה, המספק זווית ראיה חדשה, נשית וגאה אודות האישה מאחורי האגדה, ואודות מערכת היחסים שנתנה השראה לאחד מהאלבומים הגדולים ביותר בכל הזמנים.

יו"ר נעמ"ת במרחב חיפה והצפון הגב' אביטל גוטמכר הייט, הגיעה לאירוע לברך ולחבק את העובדות באופן אישי, ולהודות להן על עבודתן הקשה והמסורה בתקופה מאתגרת זו, ועל שיתוף הפעולה והסיוע אשר תרמו להצלחת האירוע.

יו"ר ועד נעמת חיפה הגב' אלדמע בסיס ויו"ר ועד נעמ"ת קריות מירה רפאלוב ברכו את העובדות היקרות, והודו בשם העובדות להסתדרות במרחב חיפה, למשה מזרחי ושירלי יונג, על הרצון לקיים יום גיבוש לעובדות בימים מאתגרים אלו ועל הסיוע והעזרה בערב זה.

תודה נאמרה גם לעובדי המרחב ענת ואנונו, אילנה דוכס ושלומי בן ולחברות הועד גיה, עדי, אינה ומינה על הסיוע והעזרה להצלחת האירוע.

 

צילום דוברות הסתדרות חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות