הגיע לסיומו פרויקט "מגשרים צעירים" בבית הספר פסגות בקריית ביאליק, המכשיר תלמידים כדי למנוע אלימות, סכסוכים ומריבות

בטקס מיוחד שנערך אמש ציינו תלמידי שכבות ד' – ה' בבית הספר "פסגות" בקריית ביאליק את סיום השנה הרביעית של פרויקט "מגשרים צעירים". התלמידים ישמשו מגשרים במהלך ההפסקות בשנה הבאה

בבית ספר פסגות בקריית ביאליק פועל, זו השנה הרביעית, פרויקט "מגשרים צעירים". במסגרת הפרויקט תלמידי שכבות ד' – ה' מקבלים הכשרה, כלים ומיומנויות במשך שנה, כדי למנוע אלימות, סכסוכים ומריבות בין התלמידים דרך תהליך הגישור. במסגרת ההכשרה המגשרים הצעירים לומדים על עקרונות הגישור דרך המשחק, שיחות ודיונים, הדמיית מצבים ומשחקי תפקידים.

אמש (25.6.2023) התקיים טקס סיום במעמד נציגי העירייה והנהלת בית הספר. במהלך הטקס הוענקו תעודות לתלמידים שסיימו את הקורס והחל משנת הלימודים הקרובה הם יחלו לשמש כמגשרים במהלך ההפסקות.

המגשרים  הצעירים ילבשו את האפודים הצהובים הזוהרים על מנת התלמידים יוכלו לזהות אותם ולהיעזר בהם במידת הצורך.

במהלך הטקס סיפרו המגשרים כי הם מרגישים שהם תורמים לחוויה החיובית של התלמידים בזמן שהייתם בבית הספר, שהקורס אפשר להם ביטוי אישי והעצמה לצד מעורבות חברתית- ערכית פעילה. 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות