קיץ של הישגים לנמל חיפה: חמש מדליות בטורניר בוקרשט

"נפל בחלקנו להשתתף בטורניר יוקרתי זה. השחקנים ייצגו את הנמל בכבוד רב והאירוח המקומי היה מצויין." רכז הספורט של נמל חיפה, גיא עודי

נבחרת נמל חיפה חזרה עם חמש מדליות מטורניר בוקרשט הבינלאומי למקומות עבודה שהסתיים היום, אחת מזהב, שתיים כסף ושתיים ארד. את הנמל ייצגו שלוש נבחרות בענפי הקט רגל והקליעה. את המדליות הביאה נבחרת הקליעה ששלטה בטורניר. בירי ספורטיבי מילאו את הפודיום כולו נציגי הנמל: ירון אלוש עם הזהב, כרמל זיין עם מדליית הכסף ואדם נטור עם הארד. במקצוע הקליעה, זכה דיוויד רזק במדליית הכסף ואדם נטור בארד. מאמן ומנהל קבוצת הירי הוא ירון אלוש.
עוד השתתפו בטורניר קבוצת קט רגל א' שהגיעה עד לרבע הגמר שם הודחה בידי קבוצת אריקסון הרומנית. את הנבחרת מאמן איציק שיטרית ומנהל הקבוצה הוא אבי סולימן. בתחרות השתתפה גם קבוצת קט רגל ב' אותה אימן משה שמול וניהל דודי דותן.
רכז הספורט של נמל חיפה, גיא עודי מסכם: "נפל בחלקנו להשתתף בטורניר יוקרתי זה. השחקנים ייצגו את הנמל בכבוד רב. האירוח המקומי היה מצויין".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות