בשורה לנהגים: נפרצה המנהרה שתוביל רכבות מנמלי הים בחיפה ואליו, מתחת לכביש 22

״חיבור המסילה לנמלי הים הינו מהלך קריטי לטובת שינוע מטענים והוא צפוי לצמצם משמעותית את עומסי התנועה באזור, על ידי הפחתת עומס המשאיות על כבישי האיזור דבר שיקל על משתמשי הדרך״.  

פרויקט חיבורי נמלי הים בחיפה למסילות רכבת ישראל שמבוצע על ידי חברת נמלי ישראל הגיע לנקודה קריטית ומרגשת כאשר הבוקר נפרצה המנהרה שתוביל רכבות מנמלי הים בחיפה ואליו, מתחת לכביש 22. מדובר במקטע המערבי של הפרויקט, שבמסגרתו תוואי מסילת הרכבת הארצית יחובר לנמל המפרץ, נמל מספנות ישראל, נמל קישון מזרח, ומתחמים נוספים.

המנהרה שנפרצה, נחפרה מתחת לכביש 22, אחד מצירי התנועה המרכזיים בישראל בכלל ובצפון הארץ בפרט. מדובר במקטע כביש שלא ניתן היה לסגור אותו לטובת עבודות ולכן בכדי לעמוד במשימה, הוסט הכביש ב-4 שלבים שונים על מנת לאפשר את החפירה, הקמת קירות ויציקת תקרה תחת תוואי הכביש.

ב-חנ״י מציינים כי ״חיבור המסילה לנמלי הים הינו מהלך קריטי לטובת שינוע מטענים והוא צפוי לצמצם משמעותית את עומסי התנועה באזור, על ידי הפחתת עומס המשאיות על כבישי האיזור דבר שיקל על משתמשי הדרך״.

אור בקצה המנהרה. צילום חנ"י
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות