התחדשות בכללית: מנהלות סיעוד חדשות במחוז חיפה וגליל מערבי

מנהלות סיעוד חדשות התמנו למינהלות אשר וכרמים בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי ויהיו אחראיות על כ-320  אחיות מעבלין ועד ראש הנקרה

ניהל ח'טיב (39), נשואה + 3, תושבת כפר שעב, בעלת תואר ראשון בסיעוד מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת חיפה ומדריכה קלינית ובוגרת קורס על בסיסי בנפרולוגיה וטיפול בפצעים קשיי ריפוי.

ניהל החלה את דרכה בבית חולים איכילוב, כאחות במחלקת ילדים בביה"ח. בהמשך, עבדה במחלקת ניתוחי לב ברמב"ם ומשנת 2010 היא אחות בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי. ניהל הייתה אחות במרפאת כללית בכפר יאסיף. בהמשך, הייתה רכזת נפרולוגיה מונעת במחוז ולאחר מכן, מונתה גם כמנהלת הסיעוד במרפאת כללית יוספטל נהריה ורכזת מחוזית בתחום פצעים וסטומה. לפני שהחלה את תפקידה כמנהלת הסיעוד במינהלת אשר, ניהל הייתה מנהלת הסיעוד ביחידה להמשך טיפול ומעקב והוספיס בית.

"אני מאמינה באנשים שצומחים מהשטח, שעושים מגוון תפקידים. בצורה זו ניתן להכיר תחומים רבים ומגוונים ולהיחשף למספר רב של מקרים ומטופלים. זה מאפשר ליצור תהליכים בדגש על רצף טיפול בין היחידות השונות. ההתקדמות עם התפקידים, מאפשרת לצמוח בצורה נכונה ובאופן הדרגתי" מספרת ניהל.

ניהל אחראית על כ- 117 אחיות ומנהלות סיעוד העובדות במרפאות ראשוניות ויועצות ברחבי המינהלת.

"אני סבורה שמנהל טוב הוא בעל יכולות מנהיגותיות שיכול לפתח דור נוסף של מנהיגים יוזמים תחתיו. בעיניי עבודת צוות היא חלק קריטי ובלתי נפרד בעבודה שלנו, יחד אפשר להגיע להישגים גדולים יותר מאשר עבודה לבד" מסכמת ניהל.

שרית כרמלי

שרית כרמלי (49), נשואה + 3, מתגוררת בכרמיאל, תואר ראשון בסיעוד סיימה באוניברסיטת חיפה ואת התואר השני סיימה בטכניון והיא בוגרת קורס על בסיסי בהדרכה קלינית.

אחרי הצבא נרשמה שרית ללימודי ארכיטקטורה וברגע האחרון שינתה את דעתה והלכה ללמוד סיעוד ולא הצטערה לרגע.

את דרכה המקצועית בכללית החלה כסטודנטית במרכז רפואי זבולון של כללית במרכז לבריאות האישה  ולאחר סיום לימודיה המשיכה שם גם כאחות מן המניין. לאחר מכן, הקימה את טיפת החלב של כללית בכרמיאל וניהלת את היחידה, עד שעברה להיות מנהלת הסיעוד של מרפאת כללית חבצלת בכרמיאל.  כיום שרית מנהלת הסיעוד במינהלת כרמים ואחראית על כ-200 אחיות.

"כשהייתי אחות קמתי בבוקר בשביל המטופלים, למדתי כמה חשוב להיות יד מכוונת עבורם ואעשה כל מה שאני יכולה על מנת להקל על סבלם. היום בתפקידי הנוכחי אני קמה בבוקר עבור האחיות והאחיות שלי על מנת לעזור להם להיות שם בשביל המטופלים" מספרת שרית.

בזמנה הפנוי מזה שרית מתנדבת בעזר לציון "אני נהנית מכל רגע, זה מרגש אותי שאני יכולה לעזור לאחרים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות