מאות השתתפו במצעד תמיכה להשבתו של תושב העיר החטוף, מתן אנגרסט

מאות ילדים, בני נוער ותושבי קריית ביאליק והסביבה השתתפו במצעד תמיכה לשחרורו של מתן אנגרסט, תושב העיר, החטוף בעזה. כבר 152 ימים נמצא מתן בשבי החמאס

הצעדה אורגנה על ידי מחלקת הנוער בעיריית קריית ביאליק בתיאום עם אחיו של מתן אנגרסט. אלפי תושבי קריית ביאליק והסביבה הצטרפו לצעדה שיצאה מכיכר רבין, עברה דרך טיילת שמעון פרס והסתיימה באשכול הפיס.

 האירוע נחתם בעצרת מרגשת בה השתתפו בני משפחתו של מתן אנגרסט כשסיפרו עליו ועל כמיהתם לשובו. אימא של מתן, ענת, הודתה לכל משתתפי הצעדה וריגשה את כל הנוכחים כשסיפרה על הגעגוע והדאגה הבלתי פוסקת לשלומו של מתן. שלושת אחיו של מתן סיפרו על הקשר המיוחד ועל הלכידות המשפחתית. בין הדוברים נאמה סגנית אלופת העולם בשחייה, אנסטסיה גורבנקו, בת כיתתו של מתן: "קשה לי לעכל שמתן נמצא בין החטופים, ליבי כואב. מתן בן אדם טוב לב, חברותי מאוד וגם מצחיק מאוד. מקווה שגם בקרב החטופים הוא מצליח להפעיל את חוש ההומור שלו ומעביר לכולם את האופטימיות שלו. אנחנו ממתינים לך כאן, בבית, וכולנו רוצים לראות אותך".

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, שהשתתף הן במצעד והן בעצרת, הביע את הערכתו העמוקה למשפחת אנגרסט, לתעצומות הנפש של בני המשפחה במאבקם להשבתו של מתו: " באנו לומר בקול ברור וצלול: מתן  וכל החטופות והחטופים חייבים לחזור הביתה. אנו מחויבים לעשות הכל כדי שמתן ישוב למשפחתו הקרובה בפרט ולמשפחת קריית ביאליק בכלל".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות