עמיחי בן שלוש, ראש עיריית עכו הנכנס, בכנס תודה שערך בעיר אל מול קהל של אלף משתתפים: "אני פונה מכאן לכל תושבי העיר- אחרי שנה של פילוג ושיסוע יש לשים את כל המחלוקות בצד. אני קורא לאחדות לטובת העיר."

"תושבי עכו, אני אוהב אתכם! נצא לדרך חדשה- נעשה ונצליח. אני מבטיח לעבוד 24/7 ואתם תראו את זה כבר בחודשים הקרובים, כי באתי לעבודה ולא לישון!"

עמיחי בן שלוש, ראש עיריית עכו הנכנס, שזכה בבחירות אך לפני שבוע בהפתעה גדולה כנגד כל הסיכויים והסקרים, ערך כנס ניצחון ותודה באולמי טופז בעיר כאשר מעל אלף תומכים וחברים הגיעו לפרגן לו באהבה. עמיחי קיבל ברכות מכל קצוות הקשת הפוליטית וזכה למילים חמות מהשר ניר ברקת שהגיע לברך אותו באירוע וישב לידו לאורך כל הכנס. עמיחי דיבר בנאום שלו על אחדות, על אהבה, על הצלחה ובעיקר על העשייה שעומדת בפניו למען העיר ותושביה.

ואלה עיקרי הדברים מנאומו של בן שלוש, ראש עיריית עכו הנכנס:

"כשראיתי את הכמות הגדולה של האנשים פה ובחוץ הבנתי שכנראה כולם רוצים שינוי. אני מתרגש. דרך לא פשוטה עברנו. אני אומר לכם תודה ענקית כי בחרתם בשינוי, יצאתם להצביע וזה מה שדיבר, לא ההכפשות. באתם לפה היום כדי לראות את ראש העיר החדש של עכו ואני לאורך כל הדרך אמרתי לכם לא לדאוג- אני ראש העיר הבא. לכל הפעילים וכל מי שעזר, זה לא שלי, זה שלכם, בשיא הכנות, אני המנווט אבל אתם רצתם לא ישנתם ועזבתם את הבית, אתם, עשרות אנשים שפעלו בשביל העיר עכו, בשביל השינוי. אני אומר לכם תודה ענקית, אני חייל של כולכם.
יש לכולם דלת פתוחה אצלי. זה לא מובן מאליו להילחם מול מנגנון כזה- שכולם רצו שנפסיד ועשינו את זה. בדרך טובה, בדרך סובלנית. כל ק"מ מתחיל בצעד ראשון. תודה רבה לקב"ה ולאימא שלי שתהיה גאה בי. זה לא היה פשוט. מה שייחד אותי זה הצוות שלי, ללא אינטרס, לא ביקשו כלום והגיעו לפה לכבד אותנו. אני קורא מפה לכולם לאחדות. עברנו שנה מאוד קשה של מלחמה ואני פונה מכאן לכל תושבי העיר- אחרי שנה של פילוג ושיסוע, אני קורא לשים את כל המחלוקות בצד. אני קורא לאחדות לטובת העיר."

הזוג בן שלוש. צילום ניוזים

עוד המשיך בן שלוש ופנה לאשתו, "לך אישתי היקרה, עברנו שנה לא פשוטה, שנה קשה שלא הייתי בבית, שמתי לי מטרה בראש לעמוד פה כדי להגיד לך שאני אוהב אותך. נתת לי את השקט להצליח. תודה רבה, חיים שלי, ניצחנו ויש לך חלק בזה.
אני אסיים ואומר תודה רבה, תודה ענקית לכולם. רבי דוד (אבוחצרה מנהריה) אמר לי- תפתח את בקבוק היין ביום השמחה שלך, אני לא אשכח את המילים האלה כשעמדתי לידו ואמרתי לו אתה בטוח? והוא אמר לי- זה שלך אל תדאג, פתח אותו ביום השמחה שלך, אז אני פותח אותו וכל מי שרוצה מוזמן לשתות ממנו."

לאחר מחיאות הכפיים ופתיחת בקבוק היין סיים עמיחי את דבריו "תושבי עכו, אני אוהב אתכם. נצא לדרך חדשה- נעשה ונצליח. אני מבטיח לעבוד 24/7 ואתם תראו את זה כבר בחודשים הקרובים, כי באתי לעבודה ולא לישון, באתי לתפקיד כדי שתהיה לכם דלת פתוחה גם אם יש ביקורת כלפיי, אני מתחייב. אני אוהב אתכם, שנעשה ונצליח לאורך כל הדרך. תודה ענקית!"

צילום ניוזים
צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות