מרכז פסג"ה קריית ביאליק קיים כנס חדשנות –  AI בחינוך

אנשי מקצוע מהחזית הטכנולוגית בתחום הבינה המלכותית השתתפו בכנס חדשנות שהתקיים במרכז פסג"ה בקריית ביאליק. בכנס השתתפו מנהלי מחלקות חינוך, מפקחים, מנהלי בתי ספר

כנס חדשנות "מפגש עם העתיד – AI בחינוך",התקיים במרכז פסג"ה בקריית ביאליק. בכנס השתתפו מנהלי מחלקות חינוך, מפקחים, מנהלי בתי ספר, מדריכים, רכזים פדגוגיים ורכזי תקשוב במחוז חיפה.

אנשי מקצוע מהחזית הטכנולוגית בתחום, הרצו, במטרה לחלוק רעיונות חדשניים ולחשוף את המשתתפים ליכולות ולמגבלות של הבינה המלאכותית.

דיאנה אשכנזי, מנהלת קהילת החינוך של מייקרוסופט ישראל, הרצתה על יישומי בינה מלאכותית בתחום החינוך. הרצאתה "לפרוץ את גבולות הכיתה – מדברים AI" זכתה לעניין רב בקרב באי הכנס.

ד"ר חן גלעדי מהמכללה האקדמית להנדסה אשדוד SCE   קיים דיון בשאלה: "מה הקשר בין רובוטים אוטונומיים לקפה חם בכיתה?". באי הכנס התנסו בכלים חדשניים, ביקרו בתערוכה שבה הציגו ספקים מובילים בתחום הבינה המלאכותית, מתוך מטרה להביא את התוכניות החדשניות לבתי הספר.

מנהלת מרכז פסג״ה קריית ביאליק , עירית גרינברג: "המרכז מהווה מרחב למידה והתפתחות מקצועית, חדשנית ועדכנית ביותר. חרטנו על דגלנו ליצור דרכים חדשות ועכשוויות לפיתוח מקצועי של סגלי ההוראה על מנת לציידם במיומנויות הנחוצות בעולם המחר. אנו הופכים את מדע בדיוני למציאות בית ספרית".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות