עיריית טירת כרמל ערכה יום היערכות לסייעות גני הילדים לקראת פתיחת שנת הלימודים

250 סייעות בגני הילדים בטירת כרמל, במעמד ראש העיר, אריה טל ומנהל אגף החינוך, ציון סודרי קיימו כנס ויום היערכות מיוחד לקראת פתיחת שנת הלימודים

במסגרת ההכנות לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ד, קיימו אתמול בבוקר עיריית טירת כרמל ואגף החינוך יום היערכות לכ-250 סייעות בגני הילדים בעיר, במעמד ראש העיר, אריה טל ומנהל אגף החינוך, ציון סודרי שבירכו את הצוותים ואיחלו לסייעות שנה טובה והצלחה בשנת הלימודים הקרובה.
הכנס, שנערך באשכול פיס, נפתח במפגש סייעות ובסדנה שהעבירה מפקחת גני הילדים, שני מזרחי. לאחר מכן הציגה מנהלת אגף משאבי האנוש של העירייה, רחלי מקובסקי את ההסכם החדש שנחתם בתחילת אוגוסט וישפר את שכר הסייעות ברחבי הארץ.
בהמשך הכנס סקר קב"ט מוסדות החינוך, אילן מויאל את נושא הבטיחות והביטחון בגנים; מנהלת בתי הספר היסודיים, סיגי אגיון קיימה הסברה בנושא כלים רב שימושיים ומדיחי כלים; מנהלת השפ"ח (שירות פסיכולוגי חינוכי), עדי עמבור ורכזת הגיל הרך בשפ"ח, שרית מרדכי סקרו את תפקידיו ותחומי האחריות של השירות; ולסיום התקיימו הרצאות של מנהלת מחלקת גני הילדים באגף החינוך, יולי דניאלי ; ושני מזרחי ואפרת אדרי, מפקחות גני הילדים.
ראש העיר טירת כרמל, אריה טל: "אני מלא הערכה לעבודתן של הסייעות בגני הילדים, שהיא מהקשות והתובעניות ביותר שיש בתחום החינוך. אתן הבסיס החינוכי והפדגוגי של הילדים בראשית דרכם, ומובילות את השלב הראשון של החינוך בעיר. השקענו בשנים האחרונות משאבים ומאמצים אדירים בבניית גני ילדים נוספים, בשיפוץ הגנים הקיימים ובשדרוג התשתיות הפיזיות והפדגוגיות, כדי לאפשר לכן ולילדים חווית לימוד מהנה ואיכותית. ההסכם שישפר את שכר הסייעות, עליו שקדנו במסגרת השלטון המקומי, הוא צעד מבורך אך לא מספיק. נמשיך לחתור לחיזוק מעמדכן ותנאיכן, ואנו מחזקים את ידיכן. שתהיה לכולנו שנה טובה, שנה של גאווה ועשייה!".
צילומים דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות