עיריית קריית ביאליק ממשיכה להיערך לחירום: הותקנו צופרים חדשים ומגברים לצופרים הקיימים

עיריית קריית ביאליק ממשיכה לתגבר את ההכנה לחירום בעיר בכמה מישורים: הותקנו צופרים חדשים ומגברים לצופרים הקיימים, העירייה נערכת להקמת מרחבים מוגנים במוסדות החינוך בהם קיימים פערי מקלוט גדולים

עיריית קריית ביאליק מנצלת ביעילות את ימי השגרה והשקט הבטחוני כדי להיערך לשעת חירום. בשכונת נאות אפק הותקן הצופר השני על מנת לאפשר פריסה מלאה כדי שבמידת הצורך תושבי השכונה ישמעו את האזעקה טוב. כמו כן הותקן צופר בשכונת גבעת הרקפות בנקודה הגבוה והמרכזית ביותר. בכל שכונות העיר בהן קיבלה העירייה פניות מתושבים כי האזעקות אינן נשמעות היטב הותקנו מגברים. גם באזור התעשייה שופרה מערכת האזעקה.

מכלול האוכלוסייה ומכלול מידע לציבור בחירום קיימו תרגילי חירום כולל יציאה לשטח ופתיחת מרכזי מידע לציבור ומרכזי משפחות.

מועצת העיר אישרה פה אחד תקציב מיוחד לסגירת פערי מיגון בבתי ספר ובגני ילדים על סך 3 מיליון שקלים. ב – 7 גני ילדים בהם לא קיים מרחב מוגן וב – 3 בתי הספר הוותיקים בהם קיימים פערי מקלוט יוקמו מרחבים מוגנים.

אלי דוקורסקי: "החלטתי לא להמתין לסיכומים בין משרד האוצר לבין משרד החינוך אלה להעמיד תקציב באופן מידי לסגירת פערי המיגון בגני הילדים ובתי הספר בהם חסר מיגון. הנחתי צוותים בעירייה להביא באופן מידי את המרחבים המוגנים כדי להשלים את פערי המיגון. נעשה את כל הנדרש למען ביטחונם של ילדנו".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות