קריית ביאליק מציינת את חג הפסח בשלל אירועים בקהילה

קריית ביאליק מציינת את חג הפסח במגוון אירועים, מהפנינג משפחות ועד סדרי פסח לדוגמא והרמות כוסית התקיימו במועדוני עולי אתיופיה, עולי דרום אמריקה ועולי חבר העמים. גם מועדונים לניצולי שואה ומועדוני גמלאים

הפנינג משפחות וילדים לחג הפסח בסימן אחדות עם ישראל נערך בקריית ביאליק.

את ההפנינג הפעילו סטודנטים תושבי העיר, מלגאים, אשר פעילים בתוכנית המנהיגות של "פנים אל פנים" המקדמת חיבור למקום לצד חיבור למסורת ישראל.

הפנינג כלל אפיית מצות, חידוני חג, מעגל מתופפים, עמדות צילום, עמדות יצירה ואריזת מצות מהדרין שיחולקו למשפחות משרתי המילואים.

גם מועצת הנשים בראשות משנה לראש העיר, ענת וורמברנד ערכה הרמת כוסית מסורתית.

עשרות החברות שנכחו נהנו מהרצאתה של סימי אקשוטי, מנחת קבוצות והמאמנת הבכירה בנושא ״למה דווקא אני?". בהרצאתה פירטה סימי את סיפור חייה מעורר ההשראה.

סדרי פסח לדוגמא והרמות כוסית התקיימו במועדוני עולי אתיופיה, עולי דרום אמריקה ועולי חבר העמים. גם מועדונים לניצולי שואה ומועדוני גמלאים קיימו מפגשים חגיגיים.

ראש העיר, אלי דוקורסקי היה אורח רצוי בכל האירועים, בירך את המשתתפים וציין כי "לצד אווירת החג עלינו לייחל שכל החטופות והחטופים וביניהם מתן אנגרסט, תושב עירנו, יחזרו בריאים ושלמים".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות