ראש עיריית קריית ביאליק, סיים את השנה ה- 14 לפרויקט "שעת סיפור" לילדי כיתות א'

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, מציין סיום עוד שנה בפרויקט שהוא יזם "שעת סיפור" של ראש העיר לילדי כיתות א' לשם עידוד הקריאה

במשך 14 שנים מקיים ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי את פרויקט "שעת סיפור" לעידוד הקריאה. מידי שבוע במהלך שנת הלימודים נכנס דוקורסקי לכל כיתות א' בעיר, מקריא את הסיפור שנבחר לאותה השנה ולאחר מכן מקיים דיון עם התלמידים.

גם בחירת הספר נעשית בשיתוף ההורים, כאשר בתחילת השנה מפרסם דוקורסקי סקר עם רשימת הספרים המוצעים וההורים מצביעים ובוחרים את הספר.

השנה הקריא דוקורסקי את הספר "לציונה יש כנף אחת" מאת נעם חורב המלמד את התלמידים הצעירים לקבלת השונה ובאופן אלגורי חושף אותם לעולמם של בעלי צרכים מיוחדים. כאמור שבוע שעבר סיים דוקורסקי את הפרויקט לשנת הלימודים תשפ"ג.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "בחיי כראש העיר ישנן הרבה רגעים מאושרים ומרגשים, אך היום המהנה ביותר בלוח הזמנים הצפוף שלי זהו היום בו אני נפגש עם תלמידי כיתות א' ומתפעל כל פעם מחדש מהשאלות החכמות והמקוריות של התלמידים ומהעניין שהם מביעים. אני גאה במערכת החינוך שלנו".

בתמונות: דוקורסקי עם כיתות א' של בתי הספר מיתרים והבונים. צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות