עיריית קריית ביאליק ממשיכה במלוא המרץ בעבודות שדרוג וטיפוח העיר – הושלמה הקמת הטיילת החדשה ברחוב אושה

עיריית קריית ביאליק ממשיכה בעבודות שדרוג וטיפוח העיר במספר רב של פרויקטים: עם בניית 6 גני ילדים באפק, טיילת ברחוב אושה ושדרוג רחוב קרן היסוד

עיריית קריית ביאליק ממשיכה במלוא המרץ בעבודות שדרוג וטיפוח העיר. ברחוב אושה השלימה העירייה הקמת טיילת חדשה הכוללת שבילי הליכה, מדשאה וגינון. הטיילת הוקמה בשטח הגובל במועצה האזורית זבולון.

נמשכות העבודות להקמת מתחם 6 גני ילדים בשכונת נאות אפק. הגנים יתחילו לפעול בשנת הלימודים הקרובה וכעת נשלמות העבודות להצללת החצרות, התקנת מתקני משחק, הנחת דשא סינטטי וגינון.

נמשכות עבודות הפיתוח ושדרוג רחוב קרן היסוד והמרכז המסחרי סביניה. לאורך הרחוב מונחות אבנים  משתלבות ובהצטלבות הרחובות השקדים וקרן היסוד מוקמת כיכר מחודשת עליה יתנוסס בהמשך פסלו של האומן הקרייתי ד"ר אדי שניר, רקדנית האוחזת בידיה יונת השלום. בשד' חן בשכונת צור שלום הוצבו שולחנות משחק לשש בש, דמקה, שחמט ולצידם גם שולחנות פיקניק של קק"ל. הרחוב עובר בימים אלו שינוי הסדרי תנועה וסלילה מחדש כדי למנוע את היווצרות פקקי התנועה ביציאה ובכניסה לשכונת נאות אפק. במסגרת העבודות הכיכר בהצטלבות הרחובות שד' חן והנס מולר תקטן, מה שיאפשר את הפיכת שד' חן לדו מסלולי ודו נתיבי.

הושלם סימון שביל רוכבי אופניים בדרך רבין המוביל לשכונת גבעת הרקפות. השביל נצבע בירוק ובהמשך יסומנו בצבע זה שאר שבילי האופניים ברחבי העיר. ברחוב אהוד מנור בשכונת נאות אפק הותקנו פסי האטה ליצירת מיתון התנועה והפחתת מהירות הנסיעה באזור המגורים.

נמשכות העבודות לחידוש צביעת ארונות הסף ברחבי העיר. העבודות נעשות על ידי אומנים עולי דרום אמריקה בראשות טטא סטוקובסקי. גם במרכז סביניה עבודות שדרוג בעיצומן. בימים אלו נמשכות עבודות חיפוי הבמבוק לאורך כל המעברים. כמו כן, מתבצע ריצוף הרחבה המרכזית.

ברחוב חצב נמשכות עבודות סלילת מגרש חניה ציבורי שימנה 27 חנייות חדשות שיקלו על מצוקת החנייה באזור. בימים הקרובים יתחילו עבודות השדרוג ברחוב דרור בשכונת אפק.

מעיריית קריית ביאליק נמסר: "אגף ההנדסה של העירייה והחברה הכלכלית קריית ביאליק פועלים ללא לאות להשלמת העבודות ברחבי העיר לקראת החגים".

 

 

בתמונה: שביל אופנים ברחוב רבין. צילום יניב אזולאי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות