כנס דיור ציבורי התקיים בקריית ביאליק בהשתתפות תושבים רבים

בבית הידידות בצור שלום בנוכחות מרשימה של תושבים, נערך כנס הדיור הציבורי בקריית ביאליק. בכנס נדונו סוגיות הקשורות למיצוי זכויות זכאי הדיור הציבורי, נושאי פינוי-בינוי והתחדשות עירונית

כנס הדיור הציבורי בקריית ביאליק נערך בבית הידידות בצור שלום בנוכחות מרשימה של תושבים. בכנס נדונו סוגיות הקשורות למיצוי זכויות זכאי הדיור הציבורי, נושאי פינוי-בינוי והתחדשות עירונית.

שרונה יהב, תושבת קריית ביאליק ופעילה חברתית, ארגנה ויזמה את הכנס. יהב היא בוגרת קורס פעילים שכונתיים שהתקיים בשנה החולפת בשכונת ביאליק – דרום, בהובלת אגף הרווחה והביטחון החברתי של עיריית קריית ביאליק.
שרונה יהב גם נשאה דברים בכנס, סיפרה על ניסיונה האישי ועל מאבקה להשגת דיור ציבורי.
במהלך הכנס נערך שיח פתוח בהנחיית מנכ"ל הפורום דיור ציבורי, דני גיגי, העומד בראש ארגון גג של קבוצות המאבק השונות שפועלות על מנת לשקם, ולחזק ולהגדיל את הדיור הציבורי בישראל.

 

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות