מאות תושבים בכל הגילאים הגיעו לאירוע המשפחות הראשון במסגרת סדרת אירועי "קיץ חם" שמקיימת עיריית קרית אתא במהלך חודש אוגוסט

מאות תושבים ומשפחות הגיעו בשבוע שעבר ליהנות מאירוע המשפחות הראשון בסדרת אירועי "קיץ חם" שעורכת עיריית קרית אתא, ללא עלות, עבור תושבי העיר. האירוע כלל שלל סדנאות יצירה, מתקני פעילות אתגריים, מתנפחים ענקיים ומופעים של טלי מוסרי ובוב ספוג וסמי הכבאי.

 

מאות תושבים הגיעו בשבוע שעבר למתחם בית הספר "גיבורי עציון" ליהנות מאירוע המשפחות הראשון בסדרת אירועי "קיץ חם" שעורכת עיריית קרית אתא, ללא עלות, עבור תושבי העיר. האירוע כלל שלל סדנאות יצירה, מתקני פעילות אתגריים, מתנפחים ענקיים ומופעים של טלי מוסרי ובוב ספוג וסמי הכבאי.

האירוע הבא יתקיים ב- 15.8 במתחם ביה"ס "פינסקר" ויכלול הופעות של כוכבי ילדים- מיכל הקטנה ורונו גיבור על. בהמשך יתקיים אירוע נוסף ב 22.8 במתחם ביה"ס שפרינצק עם מופעים של כוח פיג'י וסוניק.  אירוע סוף הקיץ יתקיים ב- 29.8 בפארק הספורט ויכלול מופעים של רוי בוי וקופיקו. האירועים יכללו הפנינג ענק עם מתנפחים חדשניים היחידים מסוגם בארץ , מתקנים אתגריים, מגלשות ענקיות, פארק מים, לונה פארק, מתחמי פעילות, סדנאות יצירה ועוד. כל האירועים פתוחים לקהל והכניסה היא חופשית.

עיריית קרית אתא:" סדרת אירועי "קיץ חם" נועדה לאפשר לכל תושבי העיר ליהנות ממגוון רחב של פעילויות תרבות ופנאי, מבלי לצאת מהעיר וללא עלות כספית. אירועי הקיץ הינם חלק מאסטרטגיה עירונית חברתית שנועדה לאפשר לכל תושבי העיר ליהנות ממגוון רחב של פעילויות תרבות ופנאי, מבלי לצאת מהעיר וללא עלות כספית. "

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות