מאמציו של ראש עיריית קריית ביאליק נשאו פרי: משטרת ישראל קיימה מבצע לתפיסת כלי רכב משופרים

בסוף השבוע פשטו שוטרים על כבישי קריית ביאליק ועוקף הקריות כדי למגר את תופעת המירוצים של הרכבים המשופרים שממררים את חייהם של תושבי קריית ביאליק

בסוף השבוע משטרת ישראל קיימה מבצע לתפיסת כלי רכב משופרים אשר ממררים את חייהם של תושבי קריית ביאליק והסביבה, במיוחד בשעות הלילה. התופעה נפוצה במיוחד בכביש עוקף קריות (כביש 22) וכבישי 4 ו -79.

במהלך המבצע הלילי נבדקו 128 כלי רכב, מתוכם 30 כלי הורדו מהכביש וניתנו 18 דו"חות רעש. מתוך הרכבים שנבדקו 3 רכבים שוחררו בגרירה בעקבות ליקויי בטיחות חמורים.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "תופעת הרכבים המשופרים היא תופעה ארצית שאנו פועלים למגרה יחד עם משטרת ישראל, המשרד להגנת הסביבה ותושבי קריית ביאליק. אני מצפה ממשטרת ישראל להמשיך ולפעול באופן שיטתי נגד התופעה ולא במבצע חד פעמי. אמשיך להילחם בתופעה זו עד "שהעבריינים על הגלגלים" יפסיקו למרר את חיי התושבים ולהפריע למנוחתם".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות