בקריית ביאליק: כ-89% מהמקלטים בבתים משותפים שופצו על ידי העירייה

עיריית קריית ביאליק ממשיכה במרץ  לטפל במקלטים בבנייני מגורים משותפים, כדי לסיים את העבודה: עד כה הגיעו למוקד העירוני 724 פניות תושבים שבקשו סיוע בשיפוץ המקלטים, כאשר 645 פניות כבר טופלו

ב-12.10.23 הודיעה עיריית קריית ביאליק כי לאור המצב הבטחוני היא תשמיש גם את המקלטים הפרטיים בביניים משותפים. עד כה הגיעו למוקד העירוני 724 פניות תושבים שבקשו סיוע בשיפוץ המקלטים, כאשר 645 פניות כבר טופלו.

בשלב הראשון בצעה הרשות יחד עם המתנדבים ופיקוד העורף סקר מקלטים על מנת למפות את סוגי העבודות להשמשת המקלטים.

העבודות שבוצעו הן תיקון תאורה או הספקת תאורת חירום, שאיבת מים וביוב, תיקון מערכות המים והביוב במקומות בהם התשתית קיימת, שימון צירי הדלתות, סיוע בסגירת החלונות והדלתות ועבודות האיטום.
במקלטים בהם הייתה מותקנת דלת עץ העירייה החלה בתהליך החלפת הדלתות.  כמו כן, העירייה סייעה בהוצאת דרישות פינוי מקלטים לדיירים סרבניים שהפכן את המקלט למחסן והפעילה מימוש הצווים.
גם בימים אלו נמשכות עבודות השמשת המקלטים כדי להכינם לחירום ולסיים את הפרויקט.
ראש העיר, אלי דוקורסקי: "למרות שהמקלטים בבניינים המשותפים בנמצאים בבעלות פרטית ותחזוקתם היא באחריות בעלי הדירות, החלטנו לאור המצב בטחוני לסייע לתושבי העיר להכין את המקלטים לשהייה בטוחה בעת חירום. אנו נמצאים בישורת האחרונה לקראת השלמת הפרויקט".

 

בתמונה: העירייה מטפלת במקלט בבניין משותף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות