מנהל אגף ביטחון וחירום במשרד הפנים התארח בטירת כרמל והתרשם: "הרשות במצב מצוין"

מנהל אגף ביטחון וחירום במשרד הפנים, חזי רז, השתתף הבוקר בטירת כרמל בישיבת ועדת מל"ח

 

עיריית טירת כרמל אירחה הבוקר (שני) את מנהל אגף ביטחון וחירום במשרד הפנים, חזי רז, שהשתתף בישיבת ועדת מל"ח (משק לשעת חירום) העירונית.

בישיבת הוועדה, המתכנסת מאז פרוץ המלחמה מדי שבוע לצורכי הערכות מצב, השתתפו ראש העיר, אריה טל; ראשי המכלולים, מחזיק התיקים ומנהלי אגפי העירייה; מפקד תחנת משטרת טירת כרמל, סנ"צ ארז לחמיש; מפקד יקל"ר טירת כרמל בפיקוד העורף, סא"ל דן דר; ונציגי כוחות הביטחון וההצלה, מגן דוד אדום, כבאות והצלה.

בפתח הישיבה ניתנה סקירה של תמונת המצב הביטחונית בגזרה הצפונית והדרומית, לרבות היערכות לתרחישים שונים. כמו כן בוצעה סקירה של תחומי האחריות של המערכות העירוניות בעת מעבר לחירום, בדגש על מתן מענה מידי לתושבים, וכל גורם סקר את הפעילות שבתחומי אחריותו בשגרת החירום.

מנהל אגף הביטחון והחירום במשרד הפנים, חזי רז הביע במהלך הביקור את התרשמותו מפעילות העירייה ומשיתוף הפעולה בין כלל הגורמים, ואמר: "מצב הרשות מצוין, והיא מוכנה וערוכה ברמה הגבוהה ביותר לחירום".

ראש העיר, אריה טל הודה למשרד הפנים על שיתוף הפעולה והמענה לצרכי הרשות מאז פרוץ המלחמה: "העבודה שאתם מבצעים בחודש וחצי האחרון היא מורכבת ולא פשוטה. בשם תושבי טירת כרמל, אני מבקש להודות לך ולאנשי המשרד. נמשיך לפעול למען ביטחון התושבים תוך קיום שגרה בחירום תוך היערכות מיטבית לכל תרחיש".

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות