קרית אתא: פועל כבן 40 פונה במצב קשה לאחר שנפל מגובה

כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב דוד רמז בקרית אתא בעקבות דיווח על נפילה מגובה

יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לגבר כבן 40 עם חבלות בגב ובאגן, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה.

חובשי הצלה ישראל ויסבלום ואבי קרליץ מדווחים: "כשהגענו למקום, הכווינו אותנו לעבר פועל, גבר כבן 40 עם חבלות בגב ובאגן לאחר שנפל מגובה של כ6 מטרים במהלך עבודתו בגג המבנה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים רמב"ם בחיפה".

אלכסנדר גרינפלד וברוך גרין חובשי איחוד הצלה שהעניקו לו סיוע ראשוני מסרו: "לדברי העובדים במקום מדובר בפועל שעלה על גג הספרייה לתיקון צנרת הניקוז בעקבות הגשמים ונפל מהגג. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב בינוני עד קשה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות