בטקס חגיגי ומרגש נחנך פארק יהודה בארקן בשכונת אפק בקריית ביאליק, בנוכחות בני משפחתו

שנתיים וחצי לאחר מותו, נחנך בקריית ביאליק בשכונת נאות אפק פארק על שם יהודה בארקן. הפארק כולל טיילת מרשימה לכל אורכו, אזור משחקים עם מתקני שעשועים, מגרש כושר גופני ועוד

יהודה בארקן זכה להנצחה בקריית ביאליק בדמות פארק על שמו: מדובר בפארק צירי מרכזי המשתרע על שטח של 12.5 דונם לכל אורכו של רחוב שושנה דמארי. הפארק כולל טיילת מרשימה לכל אורכו, אזור משחקים עם מתקני שעשועים, מגרש כושר גופני, אזור המיועד למנוחה ומרגוע ושלל פינות נוי. הפארק מהווה את הלב הפועם של השכונה הצעירה והתוססת.

הטקס נערך במעמד בני משפחתו של יהודה בארקן ז"ל, שהיה מענקי הקולנוע הישראלי. בטקס הסרת הלוט השתתפו ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי ובני משפחת בארקן ז"ל.

בפארק הותקן מיצג הנצחה – לוח מודעות שעליו מודבקות מודעות מסרטי הקולנוע בהם כיכב בארקן. על החלק האומנותי הופקדו בכישרון רב תלמידי בית הספר "מיתרים" שהציגו קטעי מערכונים מסרטיו של בארקן.

 בתמונות:

מימין לשמאל : מנכ"ל העירייה ליאור טרגן, מנהלת אגף פנאי ואיגום משאבים טלי סוקניק, מנהלת מחלקת איכות הסביבה דורית דן, אלמנתו של בארקן – אילנה, ילדיו דנה ורועי , ראש העיר אלי דוקורסקי, מנהלת בית הספר מיתרים טלי אינדיבו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות