המהפכה הסגולה נמשכת: פחים נוספים למיחזור זכוכית הוצבו ברחבי טירת כרמל

ממשיכה מהפכת המיחזור בטירת כרמל בהובלת העירייה בשיתוף תאגיד המחזור "תמיר": השבוע הוצבו שלושה פחי מחזור סגולים עבור זכוכיות בשלוש נקודות מרכזיות בעיר

עיריית טירת כרמל, בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר, ממשיכה את מהפכת המיחזור בעיר: השבוע השלים אגף שפ"ע הצבה של שלושה פחי מיחזור סגולים עבור זכוכית בשלוש נקודות מרכזיות ברחבי העיר: ברחוב יצחק שמיר, ברחוב לח"י וברחוב דולפין.
הפחים החדשים נבחרו על ידי העירייה במטרה להקל על הציבור בעת השימוש בפחים באזורים שבהם זוהה ביקוש, וכן לאפשר הליך פינוי קל יותר. בסך הכל מוצבים כעת ברחבי טירת כרמל 23 פחי מיחזור סגולים המיועדים לפסולת זכוכית, ובשנה הקרובה יוצבו פחים נוספים.
מנהל אגף שפ"ע, אריה וגנר: "עיריית טירת כרמל ממשיכה לעודד מיחזור פסולת בקרב התושבים, ולשם כך מרחיבה את מערך האיסוף גם בתחום מיחזור פסולת הזכוכית. הפחים החדשים הם חלק מתפיסת העולם העירונית, והעירייה תמשיך לשפר את מערך האיסוף לצד פריסת עמדות מיחזור נוספות ושיפור השירות".
צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות