ראש עיריית קריית ביאליק דורש מהמשטרה לשים סוף למטרד האופנועים ורכבים משופרים

אלי דוקורסקי, ראש עיריית קריית ביאליק, שיגר מכתב חריף למפקד מחוז חוף במשטרת ישראל , ניצב דני לוי, דרש דוקורסקי לפעול מיידית ובאופן מקיף למיגור מטרד הרעש מרכבים ואופנועים משופרים

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי ממשיך להילחם בתופעת מטרד הרעש מאופנועים ורכבים משופרים. במכתב ששלח למפקד מחוז חוף במשטרת ישראל , ניצב דני לוי, דרש דוקורסקי לפעול מיידית ובאופן מקיף למיגור המטרד.

במכתבו ציין דוקורסקי כי בתחילת מלחמת "חרבות הברזל" תופעת הרעש מאופנועים ורכבים משופרים דעכה לפרק זמן קצר, אך בחודש האחרון חזרה במלוא עוצמתה. מטרד מהאופנועים והרכבים המשופרים מטריד את מנוחתם של תושבי העיר הן בכבישים הסובבים את העיר ואף בתוכה.

במכתבו ציין דוקורסקי כי רכבים אלו גורמים לרעש בלתי נסבל ובמיוחד בתקופת שגרת החרום בה אנו נמצאים, קולות הרעש גורמים לבהלה המקפיצה את תושבי העיר והסביבה.  כאמור, דרש ראש היער ממשטרת ישראל לפעול נחרצות לסיום המטרד.

צילום: עיריית קריחת ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות