בני ברית של "לשכת עמית זבולון" קיימו טקס חלוקת מלגות

מנורת שבעת הקנים הודלקה בתחילת הטקס כסמל של ארגון בני ברית. מקהלת וילנלה של קונסרבטוריון קריית ביאליק  בניהולה של אנה אסף ובניצוחה של אסתר רודרמן לוותה את הערב המרגש בשירה. מקבלי המלגות שיתפו את הקהל בחוויותיהם מפעילותם ההתנדבותית.  הערב הופק על ידי ועדת מלגות וועדת התרבות של הלשכה והתעודות עוצבו  ע"י מינה אהרנטל. את הערב הנחתה בחן רב הנשיאה של "לשכת עמית זבולון" נעמי צעירי שציינה כי ארגון בני ברית חרט על דגלו לסייע ולהעצים את בני נוער התורמים לקהילה.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי הודה לבני ברית: "כל נערה ונער הוא אוצר לקהילה ולמדינה ואתם עוזרים לבני הנוער וצעירים להגשים את חלומם". בטקס השתתפו מנהל אגף החינוך עמי ראובן, חברת מועצת העיר ענת וורמברנד ודוד אייל, נשיאי לשכת קריית אתא.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות