אז הבטיחו..עיריית חיפה הבטיחה, לאחר כישלון היום הראשון, עוד יום פתוח בגני הילדים. ההורים הגיעו ונדהמו לגלות מי חיכה להם בגנים "הפתוחים"

הורים הגיעו אתמול לגני ילדים בעיר וגילו ששוב במקום לא נמצאים צוות הגן. במקרה הטוב נמצאה שם סטודנטית להוראה, שלא קשורה כלל לאותו גן ותפקידה היה לפתוח את הגן בפני ההורים. במקרים אחרים שהה שם רק איש הביטחון שפתח בפני ההורים את הגן.

כך מספרת אחת מהן: "מי שהגיע לגני הילדים הפתוחים כביכול והאמין לפרסום של העירייה, שוב נחל אכזבה. למה? כי הם גילו שבגנים עומדת סטודנטית שאין לה קשר למקום או מאבטח, שכל תפקידם היה לפתוח במפתח את גן הילדים בפני ההורים. אף אחד מצוות הגן לא היה. אז מה הטעם? באנו לראות קירות?".

ותושבת עיר אחרת בשם אורלי כתבה: "בסופו של יום היה פה ספין תקשורתי, עיריית חיפה התרברבה שערכה ימים פתוחים בגני העירייה אבל בפועל המהות האמיתית של היום הפתוח לא הייתה שם, צוות הגן לא היה שם. היה פה בזבוז כספי ציבור. ובעיקר, האירוע הזה מצביע על חוסר יכולת להודות באמת: 'ניסינו ולא הצלחנו'.זהו חלק חשוב מאוד במנהיגות. היכולת להודות בכך היא תכונה חשובה מאוד של מנהיג.
חברה וגננת בעיר התקשרה אליי היום לדקות ספורות לספר לי שהיא מרגישה חסרת אונים במצב הזה. שהורים יגיעו לראות את הגן ואף אחד מצוות הגן לא יהיה לקבל אותם, אלא אדם זר שאין לו שום קשר לגן".

מעיריית חיפה לא נמסרה עדיין תגובה, נביא אותה ברגע ואם תימסר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות