מבצע הסברה ואכיפה נרחב בעיר: בטירת כרמל חוגגים את פורים ללא נפצים

באמצעות מערך מצלמות האבטחה העירוני ומבצעים גלויים וסמויים של אגף הביטחון, הפיקוח והאכיפה ושוטרי משטרת ישראל, עיריית טירת כרמל יוצאת בימים אלה במבצע הסברה ואכיפה נרחב נגד מכירה, שימוש ואחזקת נפצים

 

עיריית טירת כרמל יוצאת בימים אלה במבצע הסברה ואכיפה נרחב נגד מכירה, שימוש ואחזקת נפצים, על מנת להבטיח את בריאותם ושלומם של ילדי העיר ולסייע במיגור התופעה המסכנת את שלום הציבור.

המבצע המשולב, שמתנהל בהנחיית ראש העיר, אריה טל, יתקיים באמצעות מערך מצלמות האבטחה העירוני ומבצעים גלויים וסמויים של אגף הביטחון, הפיקוח והאכיפה ושוטרי משטרת ישראל. המבצע יכלול, בין השאר, רישום דוחות וקנסות בסך 730 שקל, והחרמת הנפצים והחומרים המסוכנים.

בעירייה מבקשים להביא לידיעת הציבור, כי נפצים הם חומר נפץ מסכן חיים וכי מעבר להיותם מטרד סביבתי ומפגע רעש, השימוש בהם פוגע בהלומי קרב, בילדים ובבעלי חיים. בין הסכנות הטמונות בשימוש בנפצים: קטיעת אצבעות, גרימת כוויות קשות, פגיעה בעיניים ובראייה עד כדי עיוורון ועוד, כאשר השימוש בנפצים בפרט בזמן מלחמה, עלול להיות בעל השלכות על חיי אדם.

בהתאם לכך, יצאה העירייה בקריאה לילדים, לבני הנוער ולהורים לקחת חלק במאמץ העירוני ולהימנע מכל שימוש בנפצים, למען ביטחונם וביטחון התושבים ולמען שמירה על הסביבה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות