משלחת מטירת כרמל השתתפה בכנס בינלאומי יוקרתי בסינגפור שעסק בתחום הגיל הרך

משלחת מטעם עיריית טירת כרמל שבה באחרונה מכנס שערכה התוכנית הבינלאומית היוקרתית של מנהיגות העתיד בתחום החדשנות והיזמות בקהילה לגיל הרך, שהתקיים בסינגפור.

המשלחת כללה את ד"ר ענת בר, מנהלת תחום הגיל הרך ברשות המקומית; עמית ליבר, מנהלת מעונות היום של המתנ"ס; ונעמי אלדס, מנהלת מרכז קליקה מטעם אגף קשרי קהילה. את הצוות ליוותה האדריכלית ענת הורוביץ-הראל מהמועצה לבנייה ירוקה, המלווה את עיריית טירת כרמל מטעם תוכנית אורבן 95, הפועלת לקידום עירוניות מיטבית לגיל הרך והורות בעיר.
לצד טירת כרמל נבחרו להשתתף בקורס היוקרתי נציגים מהודו, הולנד, אינדונזיה ומלזיה, ששיתפו פעולה עם המשלחת הישראלית בשלל הפעילויות והדיונים שנערכו במהלכו.

הקורס התקיים בבית הספר לעסקים INSEAD בסינגפור, הנחשב כאחד המובילים בעולם, בשיתוף ארגון Save the Children וחברת הייעוץ BVA Nudge Unit. את התוכנית מוביל מיזם אורבן 95 בחסות קרן ון ליר.

מטרת התוכנית היא להוביל יוזמות בתחום החינוך בגיל הרך לשלב הבא, באמצעות חיזוק מנהיגות ושילוב תוכניות מתחום מדעי ההתנהגות. בהמשך, מיועדים צוותי החינוך וההוראה לשמש כמנחי הורים ולחזק על ידי כך את הקשר ותחושת ההזדהות בין ההורים לילדים, לצוות ולעיר טירת כרמל.

במהלך הקורס גובש פרויקט אשר יקודם ויוטמע בטירת כרמל, בשיתוף גורמים עירוניים נוספים, ויאפשר להורים בילוי של זמן איכות עם ילדיהם בשיתוף צוותי מעונות העיר. בין השאר כולל הפרויקט יעדים של קידום הון אנושי במעונות – הערכה, שימור וקידום מחנכות במעונות היום; שיתוף פעולה בין ההורים לצוות, למען הילדים; זמן איכות להורים עם ילדיהם, והבנה טובה יותר של המסגרת החינוכית שבה הילד מבלה יותר מ-50 שעות בשבוע.

חברות המשלחת מטירת כרמל סיפרו עם שובן, כי מדובר בפרויקט שהוא חלק ממהלך עירוני רחב יותר, שמטרתו לקדם את הישגי ילדי העיר. עוד הוסיפו, כי ההיכרות עם משלחות אחרות ועם צוות המרצים היוותה השראה להמשך קידום ילדי טירת כרמל: "אנו מודות לקרן ון ליר ולעיריית טירת כרמל, באמצעות אגף קשרי קהילה, שתמכו ביציאתנו לקורס, על הזדמנות חד פעמית ללמוד מהטובים בעולם בתחום קידום פרויקטים באמצעות כלים ממדעי ההתנהגות. הכלים המקצועיים שקיבלנו יסייעו בהטמעת המיזם הייחודי בטירת כרמל".

דוברות עיריית טירת כרמל
דוברות עיריית טירת כרמל
דוברות עיריית טירת כרמל
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות