שתי מועצות, לב אחד: בחוף הכרמל נפתחו שני בתי-הספר החדשים לתלמידי חוף אשקלון

בתוך פחות מחודש הקימה המועצה האזורית חוף הכרמל שני בתי-ספר חדשים, אשר 'הועתקו' מהמועצה האזורית חוף אשקלון, וקלטו את 391 התלמידים והתלמידות שפונו מבתיהם בשבעה באוקטובר והגיעו לחוף הכרמל

בתחילת השבוע נפתח בית-הספר העל-יסודי 'שקמה', אשר הוקם במתחם בית-הספר 'המשותף' שבמעגן מיכאל, ובו לומדים 165 תלמידות ותלמידים, תושבי הקיבוצים כרמיה, זיקים ויד מרדכי. היום (ג') התקיים טקס הפתיחה החגיגי בבית-הספר היסודי 'חופים', אשר הוקם בסמוך לבית-הספר המקומי "העמר". הטקס נערך במעמד שר החינוך ח"כ יואב קיש, מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל אסיף איזק וראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו.

שר החינוך קיש פתח את הטקס ואמר בין היתר: "לפני 3 שבועות עמדתי כאן, ולא היה כלום חוץ מחול. התוצאה מוכיחה כי החיבור בין שתי המועצות האלה הוא טוב ונכון, ורואה את זה כל מי שמסתכל על שיתוף הפעולה ביניכם. תודה לצוות המחוז, לאנשי המועצה, שהבינו את הרגע והתגייסו, מאחרון העובדים עד לקבלן."

ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, אסיף איזק, הודה בדבריו לצוותי המועצה והוסיף כי "בעת הזו אנחנו נדרשים להגדיר את הציונות מחדש. נדרשת לנו מנהיגות מאחדת, שתמצא את המכנה המשותף. מתוך הכאוס והכאב נצטרך למצוא מקום לכולם, ויחד נגדיר את המטרות המשותפות שלנו.

ראש מועצת חוף אשקלון, איתמר רביבו, אמר באירוע כי "לנהל מועצה זה מורכב, ולנהל מועצה בחירום, שגם קולטת ונותנת מכל הלב – זה לא קל. יש לכך משמעות אדירה על החוסן של כולנו, זו משימה ציונית מהמעלה הראשונה, ואני מודה לכולכם בשם תושבי המועצה שלנו".

מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, ד"ר סער הראל: "מאז תחילת המלחמה אחת מהמשימות הלאומיות במשרד החינוך במחוז חיפה היא טיפול, ליווי וסיוע לילדים ולתלמידים שפונו מבתיהם. שיתוף הפעולה הפורה בין משרד החינוך במחוז למועצה האזורת חוף הכרמל ומועצה הביא מענים חינוכיים רבים ואיכותיים לטובת המפונים ובמקרה זה עבור מאות תלמידי מועצה אזורית חוף אשקלון.

עוד במהלך הטקס השתתפו תלמידי ותלמידות בית-הספר היסודי המקומי "העמר", בקטעי שירה וריקוד. לקראת סיום הטקס עלו לבמה אורחי הכבוד, תלמידות ותלמידי בית-הספר 'חופים', מכיתות ה'-ו' וסיפרו על השמחה הגדולה שבה התקבלו בחוף הכרמל, לצד הרצון הגדול לשוב הביתה.

 

קרדיט תמונות: דוברות משה"ח חיפה, דוברות מועצת חוף כרמל

קרדיט סרטון: רשת ניוזים. 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות