חבר הכנסת ושר הדתות מיכאל מלכיאלי קיים סיור בעיר קרית ים, יחד עם רב העיר הרב יוסף הלוי אברקי, ראש העיר דוד אבן צור, יו"ר ש"ס עו"ד דוד אברקי, יו"ר המועצה הדתית עמי אילוז, נתנאל חייק ועו"ד שמואל סיסו

עו"ד דוד אברקי סיכם את היום: "אני מודה לידידי שר הדתות שהגיע לביקור בקרית ים, העיר נמצאת בתנופה כלכלית וחברתית הודות לראש העיר דוד אבן צור, חשוב לזכור שבקרית ים יש אוכלוסייה גדולה מאוד של שומרי מסורת וחובה עלינו לדאוג גם לתנופה רוחנית בעיר ולסייע לבתי הכנסת ולבתי הספר הדתיים בעיר"

במהלך הביקור השתתף השר מיכאל מלכיאלי כאורח כבוד באירוע סיום משניות לעילוי נשמתה של אימו של ראש העיר ובקביעת מזוזה בבית הספר התורני "תורת גבריאל" בקרית ים אותו מנהל הרב יוסף חיים  ביטון תחת ראש המוסדות הרב עידן ממן שליט"א. במסגרת האירוע בבית הספר, קיבל ראש העיר תעודת הוקרה  על עזרתו בהקמת בית הספר והמשך פיתוחו.

מתוך דבריו של רב העיר: "אני מברך את צוות ההנהלה ובראשם הרב יוסף חיים ביטון וראש המוסדות הרב עידן ממן שליט"א, ואת התלמידים וההורים, שיתקיים בכם בע"ה הרעיון הטמון בפסוק באיוב " וְהָיָה רֵאשִׁיתְךָ מִצְעָר וְאַחֲרִיתְךָ יִשְׂגֶּה מְאֹד", שזאת ברכה הקובעת שהכל הולך אחר הגמר. לכן, גם אם בתחילה יש קשיים בלימודים וכיו"ב, העיקר שהגמר יהיה מבורך ומצליח. אני מחזק את צוות ההנהלה ומברך את ההורים שיהיה להם עונג ונחת ותפארת מבניהם ומבנותיהם."

מתוך דבריו של ראש העיר: "ב"ה קרית ים נמצאת בתנופה כלכלית וחברתית אדירה, אולם הדבר היחיד שאני אקח איתי לעולם הבא הוא הקמת בית הספר התורני הזה של תינוקות של בית רבן. אני מברך את צוות ההנהלה ומודה לתלמידים על סיום שינון לימוד משניות לע"נ אימי ז"ל, וכן לידידי עו"ד דוד אברקי שהזמין אותי ופוקד את לשכתי באופן קבוע לרווחת התלמידים של בית הספר".

מתוך דבריו של חה"כ השר מיכאל מלכיאלי: "אני שמח על הקמת בית ספר שנותן מענה גם לציבור התורני בעיר ומחזק את ידיו של המנהל הרב יוסף חיים ביטון וראש המוסדות הרב עידן ממן שליט"א וכן למרא דאתרא שמלווה אותם לכל אורך הדרך. אני מודה לראש העיר דוד אבן צור על שיתוף הפעולה המלא ושמח שעו"ד דוד אברקי שאותו אני מכיר שנים רבות, נרתם לפעילות הציבורית עם כל הכישרון והיכולות שלו."

מתוך דבריו של הרב עידן ממן שליט"א: תודה רבה למרא דאתרא הרב יוסף הלוי אברקי שליט"א שמקדיש שעות מזמנו שלמד ובחן את התלמידים, לראש העיר דוד אבן צור שמסייע לנו לכל אורך הדרך ןשימשיך לסייע ואנו אסירי תודה על כל פועלו למען התורה בעיר, וכן לחברי עו"ד דוד אברקי יו"ר ש"ס בקרית ים שפועל לילות כימים למען חיזוק המסורת בעיר ולהגדיל תורה בקרית ים."

לאחר מכן, התארח שר הדתות מיכאל מלכיאלי בביתו של רב העיר, הרב יוסף הלוי אברקי לארוחה ולשיחה יחד עם ראש העיר דוד אבן צור ואנשי ציבור נוספים על המשך פיתוחה של העיר וסיוע לבתי הכנסת ומקוואות בעיר.

עו"ד דוד אברקי סיכם את היום ואמר: "אני מודה לידידי שר הדתות שהגיע לביקור בקרית ים, העיר נמצאת בתנופה כלכלית וחברתית הודות לראש העיר דוד אבן צור, חשוב לזכור שבקרית ים יש אוכלוסייה גדולה מאוד של שומרי מסורת וחובה עלינו לדאוג גם לתנופה רוחנית בעיר ולסייע לבתי הכנסת ולבתי הספר הדתיים בעיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות