ארגון מורל האימהות הפיק את הטקס המרגש "מלאכי קריית ים" בו חולקו תעודות הוקרה לאלו העמלים והמתנדבים התורמים מזמנם וממרצם ללא מטרת רווח

יו"ר עמותת ששון ישעך, יריב פאר בקריאה לכולם: "הצטרפו לארגון מורל האימהות והמשפחה והעצימו את הטוב, למעשים טובים אין תחרות"

ארגון מורל האימהות והמשפחה התחיל במסורת טקסי "מלאכי ישראל " בערים השונות בארץ במטרה להעצים את העשייה החיובית ורוח ההתנדבות. בשבוע שעבר נחנך בטקס ענק אירוע מלאכי קריית ים בשיתוף עיריית קריית ים בכדי להודות לכלל העמותות, המתנדבים ואנשי חסד שתורמים למען הקהילה מזמנם וממרצם, ללא קבלת תרומה. הטקס הופק בהפקה הוליוודיות, שטיח אדום נפרש בכניסה עם שלל מייצגים, כיבוד עשיר, כשעיתונאים ושדרנים צעירים שראיינו את הבאים. את הטקס ליווה בכינורו הזמר אילן כהן וd.j   אבי לוי והכל בהנחיית עדי מעוז, מתנדבת מובילה בארגון.

לטקס הגיעו כ 400 מוזמנים בנוכחות ראש עיריית קריית, מר דוד אבן צור, סגניו, רב העיר יוסף אברקי, חברי מועצת העיר, מנהלי אגפים, מנהלי/ות בתי הספר השונים בעיר, מתנדבים, עמותות ופעילים.

ארגון מורל האימהות הוקם במטרה להפיץ את האור לאחד ולאגד את העוסקים בטוב, בנתינה ובחסד לאחר. במיוחד בעידן של היום לפתח אכפתיות כלפי השני להתחשב ולתת מעצמך למען האחר בכדי שנתווה דרך לדור העתיד.

ארגון מורל האימהות והמשפחה פועל במספר מישורים הן בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי והן בפרויקטים הממנפים את הקהילה ומייצרים חוסן חברתי, תעסוקתי וביטחוני בשיתוף עם עיריות, פונקציות עירוניות ועסקים, במטרה לייצר סביבה תומכת עירונית במיקסום כלל המשאבים לאיכות חיים שווה לכל תושב ופרנסה אזורית.

הפרויקטים המיוחדים והייחודיים של הארגון מלווים באנשי מקצוע מהשורה וניתנת הכוונה לכל מבקש, כדרך פילנטרופית לתיקון עולם, אך לא כסיסמא אלא הלכה למעשה, מתקיימות  בערים השונות פרויקטים של הארגון, במטרה להגיע לכלל הארץ עם האג'נדות החברתיות, ללא מטרת רווח ובהתנדבות מלאה.

לדוגמא, פרויקט שנחנך בימים אלו ומלווה ע"י בכיר בתחום הביטחון, פרי מרגלית. פרי שנאם והסביר באירוע על הפרויקט שיאפשר למגר אלימות ולהיות לזרוע מבצעית לשיטור העירוני ואף לעזר למשטרת ישראל, הפרויקט נקרא מורל השכונות, שהרעיון מאחוריו הוא שתושבים יפתחו אכפתיות בשכונה שלהם ובזמנם הפנוי, כל אחד לפי יכולתו וזמנו.

ארגון מורל האימהות והמשפחה מכשיר את התושבים בקורס מקצועי שכולל הגשת עזרה ראשונה והתמודדות עם מצבים ובנוסף מקבלים ציוד של עזרה ראשונה , פנסים ומכשירי קשר ווסטים ממותגים, שהם לבד בעלי הרתעה. ברגע שההורים יורדים לגן משחקים הקרוב עם ילדיהם ושמים את הווסט, מיד כוח ההרתעה והפעולה ניכרים בשטח.

לסיום עלה יו"ר עמותת ששון ישעך, יריב פאר לשאת את דבריו בקריאה לכל העמותות, הארגונים, האגפים העסקים והתושבים- "הצטרפו לארגון מורל האימהות והמשפחה והעצימו את הטוב, למעשים טובים אין תחרות".

מוזמנים להצטרף ולשלוח כל שאילתא / רעיון לארגון מורל האימהות והמשפחה במייל Moral4mam@gmail.com

משפחת אברקי זכו בתעודות הוקרה. מורל האימהות בקרית ים
מורל האימהות בקרית ים
מורל האימהות בקרית ים
מורל האימהות בקרית ים
מורל האימהות בקרית ים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות