בשורה לסטודנטים בטירת כרמל: תקציב המלגות גדל בכ-20 אחוז. מעל 100 סטודנטים וסטודנטיות השתתפו ביריד המלגות בעיר השבוע

מרכז הצעירות והצעירים זוזו בטירת כרמל אירח השבוע את יריד המלגות השנתי, כשהוצגו מגוון המלגות העומדים לרשותם. ראש העיר, אריה טל: "גאה בהשקעה העירונית בדור העתיד, בנינו עיר המאפשרת ומעודדת התפתחות בתחום ההשכלה בקרב כל סוגי האוכלוסיה"

 

כמאה סטודנטיות וסטודנטים תושבי טירת כרמל השתתפו השבוע ביריד המלגות השנתי שנערך במרכז הצעירות והצעירים זוזו. במהלך האירוע הוצג בפני הסטודנטים מגוון המלגות הכספיות שמציע מרכז זוזו לקראת שנת הלימודים האקדמית, בתמורה להשתלבותם בפעילויות בקהילה. בין המלגות שהוצעו: פר"ח, נוער לתת, ביוסנס, MedOne , כפר הסטודנטים, מדור לדור, מרכז הפעו"ט, מרכז קליקה, מלגת מעון, מלגת חיילים משוחררים ועוד.

יצוין כי השנה הורחבו השותפויות בתחום המלגות העירוניות ותקציבן הוגדל בכ-20 אחוז, על מנת לעודד עוד ועוד סטודנטיות וסטודנטים לתרום לקהילה בתמורה לסיוע בלימודים האקדמיים.

כמו כן נהנו המשתתפות והמשתתפים ביריד מהרצאה מרתקת של גיא שחר, סטודנט לרפואה והנדסה בטכניון, בנושא ההכנה לחיים באקדמיה.

ראש העיר, אריה טל שביקר ביריד ציין כי הוא גאה בהשקעה העירונית בדור העתיד של טירת כרמל: "בנינו עיר שמאפשרת ומעודדת התפתחות בתחום ההשכלה בקרב כל סוגי האוכלוסיה. תודה למרכז זוזו ולצוות בראשות רינת לפידות ולאגף קשרי קהילה על פעילות מבורכת וחשובה שגם מביאה תוצאות. לסטודנטים והסטודנטיות שלנו מגיע הטוב ביותר, ואני מאחל להם הצלחה רבה באקדמיה!".

מנהלת מרכז זוז, רינת לפידות: "האווירה ביריד היתה צעירה ומרגשת, מה שהפך את הערב לבלתי נשכח. אנחנו במרכז זוזו מתרגשים לקחת חלק בחייהם האקדמיים של צעירי וצעירות טירת כרמל, ומזמינים את הסטודנטים והסטודנטיות להמשיך להיות איתנו בקשר, על מנת שנסייע להם לסיים את התואר בהצלחה ולמצוא תעסוקה משמעותית ואיכותית".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות