רועי לוי ראש עיריית נשר וישי ייבגי סגנו ומ"מ פתחו את קמפיין הבחירות בנשר תחת הסיסמה "ממשיכים בעשייה"

ראש עיריית נשר, רועי לוי וישי ייבגי פתחו אמש את קמפיין הבחירות שלהם בנשר וקראו לתושבים לצאת מהאדישות ולהגיע ולהצביע ב 31.10.23: "בבחירות האלה מצביעים בשני פתקים: כן -לרועי לוי לראשות העיר וכן – לרשימת כן לנשר למועצת העיר. זה אמון מלא, כדי שאנו נמשיך לעבוד עבורכם 24/ 7"

רועי לוי, ראש עיריית נשר מזה 5 שנים, השיק אמש את קמפיין הבחירות שלו לראשות העיר בפני כ-400 נוכחים. לוי נבחר לראשות העיר בשנת 2018, מאז מכהן בתפקיד בהצלחה רבה. בנאומו ציין את מגוון הפעולות שעשה עבור העיר במהלך הקדנציה האחרונה שלו, ביניהן:

מיצוב העיר נשר כעיר מובילה בחינוך באמצעו הגדלת תקציבים, תוכניות העשרה וכיתות חדשניות, מה שהוביל לזכיית העיר בפרס חינוך יישובי ארצי והעלאת הזכאים לבגרות ל96%.

כמו כן, ניתן לראות כי רווחת התושבים נמצאת בראש מעייניו של לוי: במהלך חמשת השנים האחרונות שם דגש על טיפוח הספורט בעיר ע"י הקמת מסלולי ריצה, גני משחקים, פארקים, הפקת פסטיבלים והופעות להנאתם של התושבים.

כחלק מכך, גם המוקד העירוני שודרג ומספק מענה לכ-333 שיחות במהלך שעה וכלל הטפסים העירוניים עברו מהפכת דיגיטציה. דבר נוסף שלוי פעל עבורו רבות במהלך כהונתו האחרונה הוא פיתוח ובינוי העיר. פרויקט 4 TECH שעתיד לקום בעיר מהווה מוקד מרכזי למשיכת מסחר ועסקים ממגוון רחב של תחומים. בתחום ההתחדשות העירונית קודמו פרויקטים רבים וחלקם אף נמצאים בשלבי בנייה מתקדמים בימים אלו.

ישי ייבגי, סגן ומ"מ ראש העיר הוסיף: "השתדלנו לשרת אתכם נאמנה סביב השעון, כמצופה מכל נבחר ציבור, בראייתנו כמובן. עשינו את הכי טוב שלנו, יחד אתכם התושבים וכמובן חברי למועצת העיר ומכל הלב. זה הצליח עד עכשיו החיבור בניינו. זה לא הזמן לניסויים. ראש העיר ואני עושים דרך ארוכה, עוד מגן חובה, אז מי שרוצה לראות את הזוגיות הזו ממשיכה, ב 31.10.23 מצביעים בשני פתקים: כן לנשר בלבן ורועי לוי בצהוב. נתראה בקלפי".

 

צילום: דויד סויפר טרה צילום

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות