קול המחאה בפתק אחד: ראשי המחאה בחיפה ותנועת "חוזה חדש" הצטרפו לרשימתה של עו"ד שרית גולן "חיפה בשבילנו"

מובילי ארגוני המחאה בחיפה ותנועת "חוזה חדש" חוברים לסיעת "חיפה בשבילנו - בראשות עו"ד שרית גולן" בבחירות למועצת העיר חיפה. הרשימה תיקרא "חיפה בשבילנו חוזה חדש בראשות שרית גולן"

לאחר 35 שבועות רצופים של הפגנות בהשתתפות עשרות אלפים מתושבי חיפה, המחאה החברתית, אשר משפיעה על כל תחומי החיים, תהווה חלק משמעותי גם בבחירות המוניציפליות.

עו"ד שרית גולן, אשר מלווה את המחאות מיומן הראשון כחלק ממערך עוטף העצורים, וראשי המחאה בחיפה, החליטו לחבור יחד לרשימה משותפת, אשר תרוץ למועצת העיר ותפעל למען קידומה של חיפה כעיר ליברלית ופלורליסטית ולחיזוק החיים המשותפים בעיר של האוכלוסיות השונות ובהם ערבים ויהודים.

בהמשך לפעילות המשותפת בחודשים האחרונים במאבק החיפאי על עתיד המדינה – בהפגנות, בשטח ומאחורי הקלעים בשחרור עצורים ובפעילות משפטית, סיעת ׳חיפה בשבילנו בראשות עו״ד שרית גולן׳ ומובילי ארגוני המחאה בחיפה חוברים יחד כדי להשיג רוב ברור ומוחלט במועצת העיר למען חיפה ליברלית, פלורליסטית ושוויונית.

במסגרת האיחוד עם תנועת "חוזה חדש", ישולבו ברשימת ׳חיפה בשבילנו׳, שלושה נציגים ממובילי המחאה בחיפה – סיוון שוורץ ממובילות ארגון החזית הוורודה בחיפה, גיא בלה ממובילי מחאת ההייטקיסטים בחיפה ושיר ליסק, מובילת מחאת הסטודנטים בטכניון.

עו"ד שרית גולן – יו"ר סיעת "חיפה בשבילנו" –  ״סיעת " חיפה בשבילנו" הייתה תמיד הסמן הליברלי במועצת העיר ועמדה לצד כל תושב ותושבת באשר הם.ן. לכן, החיבור הוא טבעי ומבוסס על האמונות, והערכים המשותפים – ערכי דמוקרטיה, ליברליות, שוויון וצדק, יחד עם המחויבות העמוקה לכל תושבי ותושבות חיפה ומתוך כוונה להמשיך ולקדם בחיפה חיים משותפים של בני כל הדתות והלאומים החיים בחיפה תוך קידום חלוקת משאבים צודקת והוגנת בתשתיות, חינוך, רווחה ועוד לחיזוק איכות החיים של כולם בעיר . יחד, נקים סיעה גדולה, אשר תהווה גוש מכריע לשמירת הצביון הדמוקרטי והליברלי של חיפה ואני מושיטה יד לכל הרשימות הליברליות בחיפה להצטרף אלינו לבניית כח ליברלי אחוד ומשמעותי  ולהקים רשימה אחת גדולה ומשפיעה בהנהגת העיר הבאה"

סיוון שוורץ, ממובילות המחאה בחיפה של החזית הורודה – כבר 35 שבועות שאנו נלחמות ונלחמים על עתיד המדינה, על אופיה הדמוקרטי וצביונה הליברלי. כעת ברור לנו שהדרך למוקדי קבלת ההחלטות בירושלים עוברת בבחירות המוניציפליות, ולכן אנחנו מתגייסות ומתגייסים להוות כוח משמעותי במועצת העיר״.

שיר ליסק ממובילות מחאת הסטודנטים והסטודנטיות –  "המשבר המדיני הביא לכך שצעירים וצעירות הם בעלי מעורבות גבוהה יותר בעיצוב פני המדינה. נפעל להשמעת קולם ולעירובם של צעירים נוספים לקידום נושאים עירוניים שישפיעו על עתידנו. במחאה על עתיד המדינה והעיר לוקחים חלק צעירים רבים שהבינו שהם חייבים למחות כנגד חוקי ההפיכה וזה רק טבעי שגם נפגין מעורבות פוליטית ונדאג לממש את זכותנו לבחור ברשימה ליברלית ודמוקרטית"

גיא בלה, ממובילי מחאת ההייטקסיטים בחיפה – ״אנו כאן כדי לשמור על עירנו חיפה כסמל לחיים משותפים, כאי של שפיות, שמקדם נשים, גאווה, עיר סביבתית ומקיימת, חינוך ממלכתי ליברלי, אומנות וביטוי חופשי ופלורליזם ומייצג את ערכי האמת של מדינת ישראל. מקווים להוביל את העיר ולצעוד יחד עם שותפינו מהזירה המקומית לעבר עתיד טוב יותר לתושבי חיפה״

עו״ד רותם פרלמן-פרחי, ממובילי מחאת העם חיפה מסרה כי היא מברכת על בחירתם של מובילי מחאה להיכנס לזירה המקומית ולהמשיך בעשייה למען תושבי חיפה. – "קיימת חשיבות לאיחוד כל הכוחות הליברליים הנלחמים יחד מזה 35 שבועות כדי להבטיח שהקואליציה הבאה במועצת העיר תהיה קואליציה שמייצגת את הרוב החיפאי הדמוקרטי והליברלי, אשר לא נשען על רשימות קיצוניות המבקשות לערער על החיים המשותפים שכל כך מאפיינים את חיפה. חיפה היא עיר ליברלית וסובלנית, ולא נאפשר לכוחות משיחיים, לאומניים וגזעניים לערער את אופייה הייחודי. בבחירות הארציות כולנו היינו עדים לאובדן קולות נוראי בשל שיקולים טקטיים צרים ואסור לתת לכך לקרות גם בחיפה. האיחוד הזה הוא צעד ראשון בכיוון הנכון ואני קוראת לכל מי שמתמודד לראשות העיר או למועצת העיר ומשתייך למחנה הליברלי לשלב כוחות כדי להבטיח את עתידה הדמוקרטי והליברלי של חיפה ואת המשך החיים המשותפים בה על בסיס של סולידריות ושוויון לכולם.

חן מנדלסון אדרקה, מובילת מחאה בחיפה – ״זוהי השעה למנהיגות מסוג חדש, מנהיגות עניינית, ערכית וממוקדת מטרה. אני מברכת את עמיתיי, מובילי ומובילות המחאה בעיר, על המעבר האמיץ אל הזירה המוניציפלית ועל איחוד הכוחות עם עו״ד שרית גולן, לקידום ערכים של דמוקרטיה, שוויון ופלורליזם בחיפה.״

 

צילומים: מטה חיפה בשבילנו

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות