בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני, יוגשו כתבי אישום כנגד שני חשודים בהצתת עסק למכירת מזגנים בחצור הגלילית

ביום 09/08/23 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על שריפה בעסק למכירת מזגנים בישוב חצור הגלילית. עם הגעתם של חוקרי הזירה וחוקר שריפות מכב"ה עלה החשד כי מדובר בהצתה

כשבועיים מפתיחת החקירה, ולאחר צפיה בעשרות שעות של תצלומי מצלמות אבטחה ומצלמות ציבוריות, נעצרו שלושה חשודים במעשה, שניים בחשד להצתה ואדם נוסף בחשד לאספקת החומר הדליק.

עם התקדמות החקירה התברר כי שני החשודים המרכזיים פנו לחברם והציגו לו מצג שווא שהם תקועים בכביש ללא דלק ובכך גרמו לו להביא להם מיכל בנזין אותו תדלק עבורם בתחנת דלק. את המיכל לקחו השניים ובאמצעותו הציתו את עסק למכירת מזגנים לאחר שצעדו בתוך היישוב לאורך מאות מטרים שהם עוטים מסיכות וכפפות.

עם סיום החקירה, יוגשו לבית משפט המחוזי בנצרת ע"י הפרקליטות כתבי אישום ובקשות מעצר עד תום ההליכים כנגד עלי קיסייה בן 26 תושב חצור ומחמד הייב בן 18 תושב טובא.

המלחמה בפשיעה נמצאת בראש סדרי העדיפות של שוטרי המחוז הצפוני. כוחות רבים פרוסים בשטח באופן גלוי וסמוי לצורך מניעה וגילוי עבירות. אנו רואים בחומרה רבה אירועי אלימות, נמשיך ונשקיע משאבים, כוחות ואמצעים במאבק נגד הפשיעה לטובת ביטחונם האישי של האזרחים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות