מלגות לסטודנטים תושבי העיר

עיריית קרית אתא תעניק גם השנה גם מלגות לימודים לכ-200 סטודנטים מעוטי יכולת שימצאו זכאים על ידי ועדת המלגות, המעוניינים ללמוד לתואר ראשון או שני.

מטרתה של תכנית המלגות אינה רק צמצום פערים בחברה, אלא גם הענקת כלים ממשיים לקידומם של צעירי העיר בכדי לסייע להם להשתלב בחיים האזרחיים ולממש את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם.

חלוקת המלגות הוא נדבך נוסף בפעילות הענפה של עיריית קרית אתא בנושא החינוך במטרה לסייע לסטודנטים, תושבי העיר בלימודיהם לתארים גבוהים. בנוסף למלגות העירוניות , גם השנה תחלק עיריית קרית אתא  בשיתוף מפעל הפיס ופרח טכניון מלגות לימודים ע"ס 10,000 ₪ לכל סטודנט לצד התנדבות למען הקהילה בהיקף של כ- 100 שעות ומעלה.

ניתן להגיש בקשות באופן מקוון באמצעות אתר עיריית קרית אתא עד לתאריך 24.3.24.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:" חינוך להשכלה גבוהה הוא אחד הגורמים המכריעים בתהליך התפתחותה של קרית אתא ובעלי תרומה משמעותית לאיכות החיים בה. לשם כך העירייה משקיעה משאבים רבים לפיתוח תכניות לימוד ייחודיות, לתגבור שעות הוראה, לעזרה לתלמידים מתקשים ולעידוד המצויינות, במטרה להביא לכך שכל תלמיד ותלמידה בקרית אתא יוכלו לרכוש השכלה ולהבטיח את עתידם."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות