החלה הצבת ממ"דים יבילים בגני הילדים ברחבי קריית אתא

10 ממ"דים יבילים הוצבו בגני הילדים ברחבי קריית אתא. העירייה הציבה את הממ"דים הראשונים בגנים ברחוב הרצל ושדה בוקר ובהמשך יוצבו ממ"דים נוספים בשאר הגנים בהם נדרש מרחב מוגן

עיריית קרית אתא החלה בהצבה של כ- 10 ממ"דים יבילים בגני הילדים ברחבי העיר. הממ"דים הראשונים הוצבו בגנים ברחוב הרצל ושדה בוקר ובהמשך יוצבו ממ"דים נוספים בשאר הגנים בהם נדרש מרחב מוגן.
הממ"ד מאפשר מרחב מוגן בטוח ותיקני שניתן לשהות בו לפרקי זמן קצרים וארוכים והם בנויים בהתאם לתקנים של פיקוד העורף ובפיקוחו.
ראש העיר יעקב פרץ: "השמירה על ביטחונם של ילדי העיר היא בראש סדר העדיפויות העירוני כאשר קרית אתא פעלה להצבת הממ"דים בהקדם האפשרי, למרות העיכובים שנגרמו בשרשרת האספקה כתוצאה מהלחימה. הצבת הממ"דים היבילים בחצרות הגנים מאפשרת קיום לימודים באופן רציף וללא חשש, תוך הבטחת שלומם וביטחונם של הילדים."

צילום: דוברות עיריית קרית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות