הנהלת הטכניון הודיעה: "לא מאפשרים את חזרתה ללימודים של רימא מוראד, שמשתחררת מהכלא בישראל לאחר שהסיתה לטרור ותמכה בטבח של החמאס"

לאחר פניות רבות הבוקר, הנהלת הטכניון הודיעה כי לא תאפשר חזרה ללימודים של רימא מוראד, בת 21 הלומדת בטכניון, שהואשמה בהסתה לטרור ורצח יהודים והזדהות עם חמאס ואמורה להשתחרר מהכלא בתוך העסקה להחזרת החטופים מידי החמאס. באותה עסקה תשתחרר היום גם תושבת חיפה, באהדאב חוראני, שפרסמה תמיכה בטבח של החמאס

 

במסגרת המתווה לשחרור החטופים שבידי חמאס, אישרה הממשלה להוסיף 50 אסירות לרשימת המיועדות לשחרור.

הבוקר פורסמה רשימת האסירות שישוחררו, ביניהן ניתן למצוא את רימא מוראד, תושבת נצרת בת 21 הלומדת בטכניון, שהואשמה בהסתה לטרור ורצח יהודים ובגילוי הזדהות עם חמאס.

היא פרסמה באינסטגרם שלה סטורי שבו שיתפה תמונה של טרקטור פורץ את הגדר בין ישראל לעזה עם הכיתוב: "בזמן שהצבא הבלתי מובס ישן".

וכן פרסמה תמונה של כלי רכב של צה"ל שנגנב על ידי מחבלי חמאס בצירוף הכיתוב "עזה היום", יחד עם דגל פלסטין וסמל של לב ורוד לטובת רטצחי הנוחבה.

איתה תשוחרר היום גם באהדאב חוראני, תושבת חיפה בת 45, שהואשמה בגילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה לאחר שפרסמה בדף הפייסבוק שלה, שלו כ-10,000 עוקבים, תמונת רקע ועליה כיתוב זה: "גדודי אל-קסאם נושאים אותנו אל פסגת האושר, תצטרפו אל התפילה ללחימה, תצטרפו אל התפילה לניצחון. 7 אוקטובר 2023".

ארגונים רבים קראו לטכניון לא לאפשר למוראד לשוב ללימודים. ואכן, לפני זמן קצר הודיעה הנהלת הטכניון כי: "מוראד לא תוכל לשוב וללמוד בטכניון".

 

צילום: בני שלביץ, ויקיפדיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות