תוכנית "שגרירי העתיד" היוקרתית של משרד החוץ נפתחה בקריית אתא, בה יקחו חלק תלמידי התיכונים בעיר

התכנית היוקרתית של משרד החוץ "שגרירי העתיד" החלה לפעול בתיכונים בקריית אתא.במסגרת התוכנית לומדים התלמידים תכנים שיסייעו לישראל בהסברה בעת המלחמה ויצטרפו למערך הדיפלומטיה הציבורית של מדינת ישראל

 

עיריית קריית אתא מפעילה בבתי הספר: חטיבה העליונה רוגוזין, אולפנית שח"ם והישיבה התיכונית את תוכנית "שגרירי העתיד" של משרד החוץ. במסגרת התוכנית ילמדו בני הנוער תכנים שיסייעו לישראל בהסברה בעת מלחמה ויצטרפו למערך הדיפלומטיה הציבורית של מדינת ישראל בעזרת יוזמות ייחודיות, מעורבות ברשתות החברתיות וקידום האינטרסים של מדינת ישראל ותדמיתה בעולם בזמן המלחמה ולאחריה.

התלמידים המשתתפים בפרויקט יובילו תהליכי שינוי תודעה ותדמית במדיה וברשתות החברתיות, ישתלבו בכנסים דיגיטליים בינלאומיים, בפורומים של שיח ובכל דרך שייזמו לצורך כך, כדי לקדם את מעמדה של ישראל מחד ולשתף בני נוער וצעירים בעולם בסיפורים וחוויות אישיות שיישקפו תמונה אמיתית ואובייקטיבית לגבי החיים במדינת ישראל.

שר החוץ, אלי כהן: "אני מברך על פתיחת התוכנית בקרית אתא ומודה לראש העיר על שיתוף הפעולה ביננו. מתקפת הטרור של השבעה באוקטובר הציבה את בני הנוער של ישראל בחזית הלחימה בעל כורחם. התכנית תיתן להם כלים להשתלב בחזית הלחימה המדינית ובצמרת הדיפלומטית העתידית של ישראל, וכן תסייע למדינת ישראל בהסברה."

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ: ״ אני מאמין בכוחו של הנוער להוביל לשינוי בתודעה ובשיח העולמי ולתרום לתדמיתה של ישראל בייחוד בזמנים קשים אלו ואין ספק שתוכנית ״שגרירים צעירים״ תאפשר לנוער לרכוש ולפתח כישורים ואפיקי פעולה נוספים על מנת להגיע הכי רחוק ולהשפיע על חייהם כאזרחים במדינת ישראל."

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

 

.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות