בטקס חגיגי העניקה עיריית טירת כרמל מלגות ל-45 סטודנטיות וסטודנטים תושבי העיר

ראש עיריית טירת כרמל, דודו כהן, בטקס חלוקת מלגות לסטודנטים: "אתם מודל לחיקוי וחוד החנית של העיר"

 

במרכז הצעירות והצעירים זוזו נערך אמש (רביעי) טקס חלוקת מלגות, שמעניקה עיריית טירת כרמל לסטודנטיות וסטודנטים תושבי העיר. הטקס התקיים במעמד ראש העיר, דודו כהן ובהשתתפות מנהלת אגף קשרי קהילה, אירמה אלואשווילי; יו"ר ועד עובדי העירייה, סמדר כהן; מנהלת החינוך העל-יסודי באגף החינוך, אירית זליג; נציגי הגופים התורמים, המלגאים ואורחים נוספים. את הערב הנחה טל ששון, מנהל מרכז זוזו טירת כרמל.

בסך הכל חולקו מלגות ל-45 סטודנטיות וסטודנטים, בסכום כולל של 312 אלף שקל. מסלולי הלימוד של הסטודנטים שונים ומגוונים, בהם במקצועות ההנדסה, החינוך ומדעי החברה. רובם נמצאים בעיצומם של לימודי התואר הראשון, חלקם של התואר השני, וסטודנט אחד במסלול לדוקטורט.
כל מלגאי עבר תהליך ייעוץ, על ידי רכזת חיילים משוחררים או רכזת השכלה ורכזת מעורבות חברתית, בהתאם למסלול המלגות. המלגאים מחויבים במתן 140 שעות התנדבות בקהילה, במספר תחומים, בהם שיעורי עזר לסטודנטים, ופעילות בקהילת הסטודנטים ומיזמים למען הקהילה, תוך דגש על תרומה לקהילה לצד התפתחות אישית.

בערב החגיגי נשאו דברים יו"ר הקרן הקהילתית, אהוד זיו; מנהלת קשרי קהילה של חברת MedOne ומבעלי קבוצת א.לבנת, רונית לבנת; ראש צוות תוכנה בכיר בחברת Biosense, שלמה עם שלם; ורכזת הדקנט במכללת גורדון, אורטל גנות – כולם נציגי החברות השותפות בהענקת המלגות לתושבי טירת כרמל.

בדברים שנשא שיתף ראש העיר, דודו כהן כי לפני 20 שנה היה בעצמו מלגאי, בימיו כסטודנט לתואר ראשון באוניברסיטת חיפה: "סטודנטיות וסטודנטים יקרים, הערב אנחנו צריכים לומר לכם תודה, ולא אתם צריכים להודות לנו. יש לכם שליחות, יש כאן הון אנושי מדהים ואתם מהווים מודל לחיקוי עבור צעירות וצעירים בעיר, שיילכו בעתיד בעקבותיכם".
כמו כן התייחס ראש העיר למצב הביטחוני, והדגיש את חשיבותם של המלגאים בחיי הקהילה בתקופה מורכבת זו: "בשעת חירום, לצערי הרב, גם המדינה וגם הרשות המקומית יתקשו לתמוך בקהילה, ומי שירים את היוזמה תהיה בעיקר הקהילה עצמה, כפי שקרה ב-7 באוקטובר. אני קורא לכם, חיילים משוחררים וסטודנטים, לקחת חלק במערך המתנדבים העירוני ולהיות חוד החנית של טירת כרמל".

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות