כנס אזורי לחוסן והיערכות לחירום נערך בחוף הכרמל

"כרשות אנחנו ממשיכים כל העת להיערך להסלמה שצפויה להתפתח בחזית הצפונית. גם מבחינת רכש, גם מבחינת אימונים ותירגולים, וגם מבחינת שמירה על מודעוּת ועירנות - גם של התושבות והתושבים, וגם שלנו כהנהגה", אמר בפתיחת הערב ראש המועצה, אסיף איזק

המפקדים הבכירים באזור בחוף כולו השתתפו בכנס הייחודי, שקיימה המועצה עבור בעלות ובעלי התפקידים בכל 27 יישובי המועצה. במהלך הכנס התקיימה הרצאה מרתקת של מנהלת החוסן של שדרות, ולאחריה פאנל שאלות ותשובות מקצועי.

"כרשות אנחנו ממשיכים כל העת להיערך להסלמה שצפויה להתפתח בחזית הצפונית. גם מבחינת רכש, גם מבחינת אימונים ותירגולים, וגם מבחינת שמירה על מודעוּת ועירנות – גם של התושבות והתושבים, וגם שלנו כהנהגה", אמר בפתיחת הערב ראש המועצה, אסיף איזק.

לאחר דברי הפתיחה התקיימה הרצאתה של מנהלת האגף לשירותים חברתיים וקהילתיים במועצה, ד"ר דנה צחר רובין, אשר שיתפה בפעולות שביצעה המועצה לחיזוק החוסן בקהילת חוף הכרמל, ולאחריה התקיימה הרצאתה של מנהלת החוסן של עיריית שדרות, הילה גונן ברזילי. ההרצאה הותאמה במיוחד לקהל שהוזמן לכנס – בעלי התפקידים ביישובי המועצה: חברות וחברי צוותי החוסן היישוביים (צח"י), וועדים מקומיים, רב"שים, וועדי אגודות ועוד – ועסקה במתן כלים להעצמת החוסן הקהילתי בעת חירום, על בסיס הניסיון שנצבר לפני ה 7 באוקטובר וגם לאחריו.

לאחר מכן התקיים הפאנל המרכזי של הכנס, במסגרתו הוביל ראש המועצה אסיף איזק את השיח על מוכנות האזור כולו להסלמה ביטחונית בחזית הצפונית.

בפאנל השתתפו מפקד מחוז חוף במשטרה ניצב דניאל לוי, מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף אל"מ דניאל נהרי, ומפקד תחנת כב"א חדרה – טפסר משנה אבישי שפיר, מפקד תחנת טירת הכרמל – סנ"צ ארז לחמיש, סגן מנהל מרחב כרמל במד"א – יקי קלנג וראש מינהל חירום וביטחון במשרד הפנים – אלי רגב. במהלך הפאנל הציג ראש המועצה מספר שאלות זהות למשתתפי הפאנל, אשר סיפקו תשובות מקצועיות ומרתקות.

אל"מ דניאל נהרי, מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף: "מרשים מאוד לראות רשות שלוקחת את המוכנות לחירום באופן רציני כל כך, שכולל כנס מקצועי, ענייני וחשוב מאוד. ההתפתחויות הביטחוניות בגיזרה שלנו אינן צפויות, ולכן יש חשיבות רבה עוד יותר להמשיך ולפעול דווקא עכשיו, בשגרה היחסית בה אנו מצויים, כדי לייצר מוכנות לשעת חירום."

צילום דוברות
צילום דוברות
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות