קונסרבטוריון טירת כרמל אירח את כנס משרד החינוך להרכבים קאמריים

כמאה נגנים החברים בהרכבי הביצוע של תשעה קונסרבטוריונים מאזור הצפון בגילאי חטיבת ביניים ותיכון, השתתפו בכנס משרד החינוך להרכבים קאמריים, שנערך בטירת כרמל

 

קונסרבטוריון טירת כרמל אירח השבוע את כנס משרד החינוך להרכבים קאמריים. בכנס השתתפו כמאה נגנים החברים בהרכבי הביצוע של תשעה קונסרבטוריונים מאזור הצפון בגילאי חטיבת ביניים ותיכון: טירת כרמל, חיפה, נהריה, מ"א חוף הכרמל, קרית ביאליק, קרית אתא, זכרון יעקב, קרית טבעון ויקנעם.
כנס ההרכבים הקאמריים מתקיים מדי שנה, במטרה להציג את הישגיהם המוסיקליים של תלמידים מרחבי הארץ במסגרת קבוצה קטנה של נגנים.

מנהל קונסרבטוריון טירת כרמל והמנצח, אלכס פרידמן: "טירת כרמל גאה ושמחה לארח את כנס משרד החינוך ואת הנגנים המוכשרים, שהפגינו יכולות גבוהות ומרשימות תוך עבודת צוות נפלאה. גם ובמיוחד בימים קשים אלה, מוכרחים להמשיך לנגן!".

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות