שר החינוך יואב קיש הודיע כי בכוונתו להביא הערב לישיבת המל"ג את החלטתו להקים את האוניברסיטה הראשונה בגליל, אוניברסיטת קריית שמונה.

השר קיש אישר לקדם את החלטת הממשלה בנושא הקמת אוניברסיטה בגליל משנת 2005 וכן את החלטת המל"ג שהתקבלה בשנה שעברה

במסגרת ההחלטה, יוקם צוות היגוי מקצועי מטעם המל"ג שילווה את תהליך הקמת האוניברסיטה. כמו כן, יתבצע מיזוג מלא של מכון המחקר מיג"ל ומכללת תל חי.
עוד סוכם כי כל מבנה עתידי שיוקם עבור האוניברסיטה, ייבנה בשטח השיפוט של העיר קריית שמונה.
שר החינוך ויו"ר המלג, יואב קיש: "דווקא על רקע המלחמה והרצון של אויבנו להשמיד אותנו – זהו העיתוי הנכון ביותר לומר לשונאינו: אנחנו כאן כדי להישאר. הקמת האוניברסיטה וחיזוק העיר קריית שמונה והגליל חיוניים ומשמעותיים עכשיו יותר מתמיד.
ברצוני להודות למכללת תל חי, למכון מחקר מיג"ל, לעיריית קריית שמונה ולאשכול רשויות הגליל המזרחי, על הסכמתם ועל שיתוף הפעולה המלא. אני מבקש להודות גם לשרה יפעת שאשא ביטון, קודמתי בתפקיד, שקידמה את החלטת המל"ג בנושא. זכות גדולה עבורי להמשיך את המהלך החשוב ולהשלים אותו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות