שנת הלימודים תשפ"ד נפתחה בחוף הכרמל: 9,008 תלמידות ותלמידים פקדו את בתי הספר והגנים

מנהלת אגף החינוך במועצה, ד"ר גבי אסם: "אני מבקשת לאחל לכולנו שנה טובה, ולהודות בהזדמנות הזו לכל מי שלקחו חלק בהכנות, ואיפשרו לכולנו לפתוח את השנה הזו כסידרה: האגף המוניציפלי, מחלקת התחבורה, אגף הבטחון, אגף ההנדסה וכמובן צוות אגף החינוך, ההנהלות וצוותי ההוראה. שנה טובה לכולם!"

9,008 תלמידות ותלמידים החלו השבוע את שנת הלימודים תשפ"ד בגנים ובבתי-הספר של המועצה, מתוכם 653 עולות ועולים לכיתות א'. "השנה נפתחת בשמחה ובחיוך הודות לעבודה מאומצת של רבים ורבות כל כך, ולכולם תודה גדולה ויישר כח", אמרה מנהלת אגף החינוך, ד"ר גבי אסם.

ב 12 בתי-הספר היסודיים של המועצה לומדים 3,862 תלמידות ותלמידים, ובשלושת בתי-הספר העל-יסודיים של המועצה ילמדו השנה 3,338 תלמידות ותלמידים. ב 75 גני הילדים של המועצה ישחקו וילמדו 1,808 ילדות וילדים.

בשנת הלימודים בקרובה ייפתחו כאמור 75 גני ילדים במועצה, מתוכן שני גני ילדים חדשים ביישוב קיסריה, אשר בו לא נבנו גני ילדים חדשים מעל ל 20 שנים.

בנוסף, בחוף הכרמל ימשיכו גם השנה ביישום התכנית האסטרטגית לחינוך, אשר הותוותה על-ידי הוועדה האסטרטגית, שהמלצותיה אושרו על-ידי מליאת המועצה.

בין היתר, יקודם תחום הטיפול הפרטני במערכת החינוך. אגף החינוך בשיתוף עם מחלקות נוספות במועצה העוסקות בטיפול בפרט (מ.ט.ל, שפ"ח וכדומה), יעניק לצוותי ההוראה והניהול כלים יישומיים ותמיכה מקצועית למתן טיפול פרטני מקסימלי לכל תלמיד/ה, הן ברמה האישית (טיפול הוליסטי) והן ברמה הפדגוגית (תכניות מותאמות).

בנוסף, השנה תקדם המועצה את נושא המצויינות. לצד פיתוח פעילות המוסיקה והשייט בבתי-הספר, כמו למשל  הרחבת "בתי ספר מנגנים" בשיתוף האולפן למוסיקה, יוצגו השנה תכניות מצויינות חדשות בשיתוף מוסדות אקדמיים מובילים, דוגמת תכנית "ברק בעיניים" – תכנית מצויינות רשותית בשיתוף עם מכללת גורדון. כמו כן תתקיים "בימת שיתוף" בנושא מצוינות חברתית, אישית ואקדמית.

גבי אסם. צילום מועצת חוף הכרמל

"בכל שנה מחדש, ה 1 בספטמבר הוא יום מרגש מאוד עבור כולנו", אמרה מנהלת אגף החינוך ד"ר גבי אסם, אשר הצטרפה אל מטה המועצה והעובדים/ות, שביקרו בטקסי פתיחת השנה בכלל בתי הספר במועצה. "מטה המועצה סייר היום בכל בתי-הספר שלנו, כדי לאחל לתלמידות והתלמידים, להורים וכמובן לצוותי החינוך, שנת לימודים טובה ומוצלחת. אני מבקשת לאחל לכולנו שנה טובה, ולהודות בהזדמנות הזו לכל מי שלקחו חלק בהכנות, ואיפשרו לכולנו לפתוח את השנה הזו כסידרה: האגף המוניציפלי, מחלקת התחבורה, אגף הבטחון, אגף ההנדסה וכמובן צוות אגף החינוך, ההנהלות וצוותי ההוראה. שנה טובה לכולם!"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות