תיכון מקיף נשר נבחר לקבל אות הצטיינות ממשרד החינוך בתחום הערכי, החברתי והלימודי

תיכון מקיף נשר זוכה בהכרה יוקרתית של משרד החינוך על הצטיינות בתחום הערכי החברתי והלימודי. מורי בית הספר יקבל תגמול בגובה אלפי שקלים

הבוקר (א׳) מפרסם משרד החינוך את רשימת בתי הספר הזוכים בכלל מדינת ישראל. בדירוג נכללים, בין היתר,  המדדים הבאים: שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי-לאומי, מניעת נשירת תלמידים וקליטת תלמידי החינוך המיוחד. בהישגים הלימודיים נכללים, בין היתר, המדדים הבאים: אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.
במשך שנים העיר נשר מוכיחה את מחוייבתה לחינוך עם הגדלת תקצוב החינוך העירוני מידי שנה בשיעור של מיליוני שקלים. השקעה זו, בשילוב השקעה וטיפוח אישי וצוותי של קהילת החינוך לא מאחר לשאת פירות.
ואכן, זכיה זו מצטרפת לשורת הישגים חסרי תקדים בעיר, זכייה בפרס החינוך הארצי (ישובי), שיא של כל הזמנים בזכאות לבגרות מעל 95% וכן זכיה בפרס חינוך של מספר מוסדות חינוך בעיר לאורך מספר שנים.
ראש עיריית נשר, רועי לוי, אמר: ״אין דבר משמח מהידיעה שהתקבלה הבוקר, תיכון מקיף נשר, זוכה בהכרה ארצית נוספת על ידי משרד החינוך וחשוב לא פחות המורים זוכים להכרה וגמול כספי. תיכון מקיף ממשיך להצטיין ברמה הארצית ומדורג גבוה יותר מהריאלי העברי ומכל בית ספר באזור. אנו שואפים לשיפור מתמיד, החינוך בנשר הוא בראש סדר העדיפות, נמשיך להפנות תקציבים לטובת החינוך ולהיות בראש הטבלה בהשקעה פר תלמיד כבכל שנה. בהזדמנות זו, אבקש לברך את צוות החינוך המסור של תיכון מקיף נשר ולהודות מעומק ליבי על המחוייבות הבלתי מתפשרת לחינוך ערכי ומצויינות של ילדי העיר״.
מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, ד”ר סער הראל, אמר: “זוהי הזדמנות להוקיר את צוותי החינוך בחינוך העל יסודי על פעילותם החינוכית ערכית ולתרומה לחברה. משרד החינוך מתגמל מורים על השינוי שהם מקיימים במוסדות החינוך לטובת הקהילה על הוראה איכותית, צמצום פערים לימודיים ורגשיים אצל הלומדים והוראה מוגברת של מקצועות המדעיים וההומניסטיים".
צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות