חינוך מוסיקלי לגיל הרך בקריית אתא עם תכנית ללימודי נגינה לפעוטות

לאור ביקוש גדול, מרכז המוסיקה העירוני בקריית אתא מפעיל תכנית ללימודי נגינה לפעוטות בגילאי 3-5

 

לאור הביקוש למפעלים שונים ללימודי נגינה, מרחיב מרכז המוסיקה העירוני בקריית אתא את פעילותו ויפעיל תכנית ייחודית ללימודי נגינה עבור פעוטות בגילאי 3-5 במטרה לחשוף אותם לעולם המופלא של המוסיקה כבר מגיל צעיר.
חוג הנגינה לגיל הרך יכלול לימודי טרום כלי, התנסות בכלי נגינה פשוטים, תנועה בצליל, שירה, נגינה בצוותים ויחידים וכן הכנת התשתית המוזיקלית של הילד לקראת לימודי נגינה.
יצירת התשתית כבר בגילאים האלו, מעבר לתרומתה לילד, חשובה גם להמשך דרכו המוזיקלית. בחוג הילדים נחשפים ומתנסים בעבודה על קצב, כלי הקשה ותנועה, כאשר מאוחר יותר, בגילאי 6-7, הילדים לרוב כבר בשלים ללמידת תווים ונגינה על כלי נגינה מסוימים, דוגמת, אורגנית.
טניה שפירא מנהלת מרכז המוסיקה:" מעבר להעשרה וללימוד המהנה, תורמים לימודי המוסיקה רבות להתפתחות הילד. נמצא כי לימודי מוסיקה משפרים יכולת קשב וריכוז, מסייעים לשיפור ואימון הזיכרון, מפתחים חוש קצב וקואורדינציה ותורמים לביטחון העצמי , כך שככל מתחילים בלימודי הנגינה בגיל צעיר יותר כך נרכש בסיס מיטבי ללימודי ההמשך".

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות