ראש עיריית חיפה הורה לאגף החינוך לאפשר לאלתר לתלמידים מדאלית אל-כרמל ועספיא להירשם למוסדות החינוך בעיר

אחת ההנחיות הראשונות של ראש עיריית חיפה: לאפשר לאלתר לתלמידים מהחברה הדרוזית תושבי דאלית אל-כרמל ועספיא להירשם למוסדות החינוך בעיר

ראש העיר יונה יהב, הנחה את מערכת החינוך העירונית לאפשר לאלתר לתלמידים מהחברה הדרוזית תושבי דאלית אל-כרמל ועספיא להירשם למוסדות החינוך בעיר.

הנחייה זו, שהיא בין הראשונות להתקבל עם כניסתו לתפקיד, תבטל את הוראתה של ראש העיר היוצאת קליש-רותם, אשר אסרה על שילוב התלמידים הדרוזים במערכת החינוך החיפאית. התלמידים הדרוזים המתגוררים ברשויות הסמוכות לחיפה, דאלית אל כרמל ועספיא, יוכלו לשוב ולבחור להשתלב במוסדות החינוך בעיר.

כזכור, מדיניות שילוב הדרוזים במערכת החינוך בחיפה, הונחלה בתקופת כהונתו הראשונה של יונה יהב, אולם בוטלה באופן מפתיע לפני כחמש שנים על ידי ראש העיר לשעבר, עינת קליש-רותם. בהתאם להודעת ראש העיר, התלמידים הדרוזים יוכלו להירשם כבר עתה ללימודים בבתי הספר החיפאיים בשנת הלימודים תשפ"ה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות