מועצת העיר ה – 16 בחיפה התכנסה לישיבת עבודה ראשונה. יהב: "יחד, נוכל לאפשר לעיר שלנו להגשים את הפוטצניאל העצום שלה ולמצב אותה כעיר המובילה בישראל"

הושבעה מועצת העיר החדשה בחיפה. ראש העיר הנבחר, יונה יהב: "נבחרנו לשרת! האתגרים העומדים בפנינו רבים ומגוונים, אך בעבודה משותפת, יצירתית וחדשנית, נתגבר עליהם"

"בתחושה של שליחות אדירה, אחריות כבדה, אך גם של תקווה עצומה, חזרתי לתפקיד חיי – ראש עיריית חיפה", בדברים אלו פתח ראש העיר חיפה יונה יהב, את נאומו במועצת העיר ה-16, אשר התכנסה הערב (ד) לישיבת עבודה ראשונה באולם המועצה, שהיה גדוש באורחים ובני משפחות נרגשים של חברי המועצה.

ראש העיר, אשר פתח את דבריו בהתחייבות לפעול למען השבת החטופים, הוסיף ואמר: "נבחרנו לשרת! האתגרים העומדים בפנינו רבים ומגוונים, אך בעבודה משותפת, יצירתית וחדשנית, נתגבר עליהם ונביא את חיפה למקום בו היא ראויה להיות. אני קורא לכם חברי המועצה להפגין יוזמה, להביא רעיונות חדשים ולפעול בנחישות ובמרץ. אשמח לראות את הקואליציה העירונית מתרחבת ופועלת יחד למען תושבי העיר. יחד, נוכל לאפשר לעיר שלנו להגשים את הפוטצניאל העצום שלה ולמצב אותה כעיר המובילה בישראל. יחד, נעשה את חיפה עיר של תקווה! עיר של הזדמנויות! עיר של עתיד"

לאחר הצהרת חברי מועצת העיר "לשמור אמונים למדינת ישראל ולמלא באמונה את שליחותם במועצה" אישרה המועצה את מינויים של ממלאי מקום ראש העיר וסגניו:

*אביהו האן, סגן ומ"מ ראשון לרה"ע* ויו"ר איגוד ערים לאיכות הסביבה. כמו כן הואצלו להאן סמכויות רה"ע בנושא איכות הסביבה ושכונות.

*סופי נקש, סגנית ומ"מ שניה לרה"ע*, יו"ר ועדת הכספים ויו"ר ועדת המשנה לתמיכות. כמו כן הואצלו לנקש סמכויות רה"ע בנושאי כספים.

*עו"ד שרית גולן שטיינברג, סגנית רה"ע*, יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה, מ"מ חבר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, מ"מ חבר הועדה המשותפת מתחם בז"ן, ומ"מ רה"ע במועצה הארצית לתכנון ובנייה. כמו כן הואצלו לעו"ד שרית גולן שטיינברג סמכויות רה"ע בנושאי תכנון ובנייה.

*יוסי שלום, סגן רה"ע* כמו כן הואצלו לשלום סמכויות רה"ע בנושא תרבות, צעירים, ים ושייט.

*ישראל סביון, סגן רה"ע בחצי הקדנציה הראשונה*. כמו כן הואצלו לסביון סמכויות רה"ע בנושא גמלאים.

בסיום הישיבה אישרה מועצת העיר את מינויים של עוזרי ראש העיר וסגניו ובחרה בחברי הועדות והתאגידים העירוניים.

לישיבת המועצה קדמה קבלת פנים חגיגית לחברי מועצת העיר ולבני משפחותיהם. בקבלת הפנים הוקם דוכן של המטה החיפאי להשבת החטופים, בו התבקשו חברי המועצה לפעול ככל יכולתם "להנכחת כלל חטופי ה – 7.10 במרחב הציבורי החיפאי עד אשר ישובו לביתם".

יש לציין כי במהלך הנצבעה לאישור סגני ראש העיר, היחיד שהצביע נגד היה רו"ח אלי בן דיין שגם נשא הצהרה בה הודיע כי הוא מתכוון לכהן כאופוזיציה לוחמת, בעוד יו"ר סיעת הליכוד, יניב בן שושן הצביע יחד עם כל חברי המועצה בעד המינויים.

 

צילום: ראובן כהן עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות