החיטה צומחת שוב: תלמידי דרכא שיפמן במיזם של משרד החינוך וצה"ל

תלמידי "שיפמן" בטירת כרמל השתתפו במיזם חינוכי חדש שנכתב במהלך מלחמת "חרבות ברזל", בו התלמידים יצאו לטיול בשטח, בו שילבו שיח חינוכי-ערכי בהובלת מפקדי נוער של מערך מגן על סוגיית הגיוס לצה"ל, ציונות, תקומה, תפקיד הדור

 

תלמידי שכבת י"ב בתיכון מקיף דרכא שיפמן בטירת כרמל לקחו חלק במיזם "החיטה צומחת שוב" – מיזם חינוכי חדש שנכתב במהלך מלחמת "חרבות ברזל", בשיתוף פעולה בין מינהל חברה ונוער במשרד החינוך ומערך מגן של חיל החינוך והנוער בצה"ל.

הפעילות במסגרת המיזם התפרשה על פני שלושה ימים. ביום הראשון התלמידים יצאו לטיול בשטח, בו שילבו שיח חינוכי-ערכי בהובלת מפקדי נוער של מערך מגן על סוגיית הגיוס לצה"ל, ציונות, תקומה, תפקיד הדור ומוטיבציה לשירות.

ביום השני של המיזם לקחו התלמידים חלק בהתנדבות משותפת בקטיף עגבניות שרי במושב אחיטוב שבעמק חפר, לצד מפקדי הנוער ותוך עיבוד ערכי לפני ובסיום המשימה. היום השלישי והאחרון התקיים בבית הספר, וכלל שיח ערכי לקראת גיוס עם מחנכי כיתות האם.

*מלי אברוני, רכזת שכבת י"ב, דרכא שיפמן:* "זו תוכנית מדהימה. החיילים הובילו את מעגלי השיח בנושא ערכים, גבורה, תרומה לקהילה ולזולת, ובפעילות הקטיף באחיטוב יישמנו את מה שלמדנו. התלמידים היו מדהימים, עבדו ונתנו את כל כולם".

 

צילומים: משרד החינוך, מחוז חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות