שמעון יוסף, יו"ר מועצת הנוער העירונית בטירת כרמל – נבחר למצטיין המחוז בפרס אות שר החינוך לנוער מתנדב

שמעון יוסף, תלמיד י"ב בדרכא אריאל, מתנדב במגוון מסגרות בקהילה ובבית הספר ונבחר למצטיין המחוז של משרד החינוך לנוער מתנדב. משרד החינוך: "כבוד והערכה למיצוב יעדי החינוך החברתי במערכת החינוך בטירת כרמל"

 

גאווה לטירת כרמל: שמעון יוסף, תלמיד כיתה י"ב בתיכון מקיף דרכא חמד אריאל, זכה בפרס שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל לשנת הלימודים תשפ"ד. כך הודיע משרד החינוך במכתב שנשלח לבית הספר, לקראת טקס קבלת הפרס הצפוי להתקיים ב-26 בפברואר.

בהודעה שנשלחה ממשרד החינוך נכתב, כי המשרד רוחש "כבוד והערכה למיצוב יעדי החינוך החברתי במערכת החינוך בטירת כרמל בכלל, ובליבת העשייה החינוכית בבית הספר והעשייה הקהילתית ביחידת הנוער".

יוסף, יו"ר מועצת הנוער העירונית, לומד בבית ספר אריאל מכיתה ז' במסלול מופת. הוא שותף פעיל בהתנדבות מגיל צעיר בנבחרת החלל ובכל משימה כיתתית ובית-ספרית. במשך השנים התנדב במספר מסגרות: חניך בנוער לתת, חוג אתגרים לילדים בעלי צרכים מיוחדים וחונך לילד עם אוטיזם. מכיתה י"א הוא פעיל במועצת הנוער, מדריך בנוער לתת, פעיל בווליום ובמועדון נוער של ילדים בעלי צרכים מיוחדים, חבר מועצת התלמידים של בית הספר, חונך לתלמיד בכיתה ח', חבר נבחרת סיירת השטח של בית הספר, ובקיץ הדריך בקייטנת אלו"ט.

ראש העיר, אריה טל בירך את יוסף: "שמעון, תלמיד כיתה י"ב בדרכא אריאל, הוא המצטיין המחוזי בפרס אות שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן לשנת הלימודים תשפ"ד. שמעון ראוי לפרס ולהערכה רבה על דרך ארץ, אהבת האדם, וראיית והכרת הטוב לכל הסובבים אותו, ועל פעילותו הענפה והמסורה בתחומי ההתנדבות השונים בקהילה. ברכות חמות על הזכייה ובהצלחה! יש לנו נוער איכותי, ערכי ומצוין, כל הכבוד ויישר כוח".

 

צילום: עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות